کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟

ریزش ۱۰ هزار دلاری بیت کوین در یک ساعت

اقتصاد 24 , 13 آذر 1400 ساعت 17:48


گروه اقتصادی: بیت کوین در عرض یک ساعت حدود ۱۰ هزار دلار کاهش یافت و به ۴۰ هزار دلار رسید و پس از برخورد با این سطح، قیمت به‌سرعت شروع به افزایش کرد و اکنون هر واحد از این ارز دیجیتال حدود ۴۷،۹۰۰ دلار معامله می‌شود. این سقوط وحشتناک در عرض یک ساعت بازار رمزارز‌ها را در ترس فروبرد.

سقوط بیت کوین کار نهنگ هاست
یک کارشناس حوزه رمزارز با بیان اینکه این سقوط تحت تاثیر فروش نهنگ‌های بیت کوین و کار مارکت میکرهاست، گفت: در سطح بازار خبر منفی‌ای را شاهد نبودیم که در این سطح بازار را قرمز کند.وی گفت: این سقوط وحشتناک بازارسازی و کار کسانی است که بازار رمزارز‌ها را هدایت می‌کنند. نهنگ‌های بیت کوین می‌توانند با حجم گسترده فروش و خرید در کف قیمت در این بازار چنین نوساناتی ایجاد کنند.

الان در کف قیمتی هستیم
این کارشناس حوزه رمزارز با بیان اینکه ما منتظر برگشت بازار هستیم، گفت: الان فرصت خوبی برای کسانی است که می‌خواهند وارد بازار رمزارز شوند تا بتوانند حداقل در این بازار سود کنند. تازه واردان می‌توانند به صورت پلکانی خرید خود را در این مقطع زمانی انجام دهند.وی ادامه داد: به نظر من بیشتر از این شاهد ریزش بیت کوین نخواهیم بود و الان در کف قیمتی هستیم.

نوسانات بیت کوین طبیعی است
بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۴۷ هزار دلار قرار دارد، ولی ریزشی تا محدوده ۴۰ هزار دلار داشته که این نوسان یک ساعته، نوسان عجیبی است؛ به این معنا که در بازه ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار نوسان داشته و در این محدوده اتفاقات خاصی در این بازار طبیعتا می‌افتد.

این کارشناس با بیان اینکه وقتی در بیت کوین چنین تنشی اتفاق می‌افتد کل مارکت تحت تاثیر قرار می‌گیرد، گفت: بیت کوین ۱۲ درصد منفی شده و البته ما این را همیشه اخطار داده ایم به کسانی که در این بازار وارد می‌شوند.
گفتنی است کارشناسان همیشه این اخطار را داده اند که همیشه بازار صعودی نیست و گاها نوسانات نزولی هم در بازار رخ می دهد. به ویژه در بازار رمزارز که هیچ مدیریتی در آن وجود ندارد این نوسان تا هر درصدی می‌تواند انجام بگیرد و می توانیم شاهد باشیم که سقفی برای حداقل و حداکثر نوسان وجود ندارد.


کد مطلب: 309009

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309009/ریزش-۱۰-هزار-دلاری-بیت-کوین-یک-ساعت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir