به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۳۰۹۰۸۵

لونا ستاره این روزهای بازار ارزهای دیجیتال

لونا ستاره این روزهای بازار ارزهای دیجیتال
گروه اقتصادی: در حالی که بازار رمزارزها اصلاح سنگینی را در دو روز گذشته تجربه کرد، اما حالا به تعادل رسیده و در این بهبود، لونا یکی از پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال بوده است.بعد از اصلاح سنگین بازار در روز گذشته، بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از بهبود را در خود می‌بیند. با وجود این، در میان ارزهای برتر لونا سریعترین بهبود را داشته است.
 
در حال حاضر هر ترا (LUNA) با رشدی ۲۵ درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده ۷۳ دلاری معامله می‌شود تا بازدهی این ارز دیجیتال در یک هفته اخیر به ۶۸ درصدی برسد. این در حالی است که اکثر ارزهای دیجیتال در این هفته بازدهی منفی داشتند. با توجه به این رشد، لونا حالا جای دوج‌کوین را در رتبه دهم ارزهای دیجیتال گرفته است.رشد لونا در حالی اتفاق افتاده که استفاده از کوین‌های لونا در اپلیکیشن‌های تامین مالی غیرمتمرکز رشد چشمگیری داشته است. علاوه بر این، فعالیت‌های توسعه‌ای در بلاکچین ترا رشد شارپی داشته است.

رشد ترا در بستر DeFi
بلاکچین ترا به آهستگی خود را در میان پرفروش‌ترین پلتفرم‌ها در تامین مالی غیرمترکز قرار داده است. پروتکل ترا روی الگوریتمی برای استقرار استیبل‌کوین‌ها در یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کار می‌کند. اکوسیستم ترافرم شامل برنامه‌های محبوبی مانند انچر، پایلن و میرر می‌شود.علاوه بر این، ترا سومین بلاکچین بزرگ از نظر کل ارزش قفل‌شده (TVL) است. در کنار قیمت ترا، کل ارزش قفل‌شده روی پلتفرم به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۱۳٫۸۶ میلیارد دلار رسیده است. این میزان از ارزش ترا را بعد از اتریوم و سولانا در رتبه سوم TVL قرار می‌دهد.
برچسب ها: رمز ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها