به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۰۹۱۵۳

منصوریان برای رهبری نفت تمرکز ندارد

منصوریان برای رهبری نفت تمرکز ندارد
گروه ورزشی: یک مربی فوتبال با بیان این‌که منصوریان تمرکز لازم را برای هدایت و رهبری نفت آبادان ندارد، گفت: نفت بازی به بازی ضعیف‌تر از قبل می‌شود.به گزارش ایسنا، احمد خلیفه درباره تساوی نفت آبادان مقابل پیکان، اظهارکرد:‌ شاید در این بازی هواداران صنعت نفت به دنبال اولین ۳ امتیاز خانگی نفت بودند تا شرایط نتیجه‌گیری این تیم در دیدارهای داخل خانه بهتر شود، آن هم باتوجه به این نکته که منصوریان در محاسباتش عنوان کرده بود برای بازی‌های داخل خانه ۳ امتیاز و برای خارج از خانه یک امتیاز را در برنامه کاری خود دارد.
 
وی افزود: متاسفانه صنعت نفت باتوجه به مدل بازی پیکان، یک بازی بسیار ضعیف، بدون برنامه و تاکتیک مشخص شده انجام داد و از دقیقه یک تا۹۰ پیکان حاکم بی‌چون و چرای میدان بود و تیم صنعت نفت در چند صحنه با شانس و اقبال و نه برنامه تاکتیکی به دروازه پیکان نزدیک شد. به نظر من نفت شانس آورد که در چنین بازی یک امتیاز نصیبش شد.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که ‌مشکل عمده تیم نفت چیست؟ گفت: به نظرم منصوریان تمرکز لازم را برای هدایت و رهبری نفت آبادان ندارد. من جزو کسانی بودم که در ابتدای فصل گفتم باید به او ۶ تا ۷ هفته زمان لازم را برای پیاده کردن تفکرات فنی‌اش داد ولی بازی به بازی ضعیف‌تر از قبل می‌شود. آوردن دستیاران پرتعداد غیربومی و بی‌نام و نشان که هیچ کمکی به او نمی‌کنند، جذب سهمیه‌های لیگ برتری بی‌کیفیت که مهمترین کار نقل و انتقالات یک تیم لیگ برتری است، تغییرات بسیار زیاد در ترکیب تیم از جمله دلایل مشکلات تیم منصوریان است.

وی افزود: معمولا تغییرات باید تاکتیکی و فنی باشد ولی نفت هفت بازی اول را با یک مهاجم انجام داد که متاسفانه آن خلاقیت و تیزوهوشی یک مهاجم لیگ برتر را نداشت، هرچند که در زمان حضور شروین بزرگ نیز شکل بازی نفت با مهاجم هدف تیم همخوانی ندارد.

خلیفه بیان کرد: برای آبادانی‌ها و هوادارانش این‌که صنعت نفت را این‌قدر بی‌خطر و بی‌کیفیت در مستطیل سبز ببینند قابل قبول نیست، گفت: این وضعیت نیز به تفکرات اشتباه منصوریان و نیز این بر می‌گردد که آیا دستیاران پرتعداد منصوریان نمی توانند به وی کمک لازم  بدهند؟ متاسفانه منصوریان در خط حمله بازیکنان مفیدی جذب نکرد که بتوانند در لیگ برتر کمک حال تیم باشند. در هر بازی از عباس بوعذار تعریف می‌کند که این چنین و آن‌چنان است ولی در مسجدسلیمان هم عملکرد این بازیکن مشخص بود. مگر قرار است بوعذار لژیونر شود که منصوریان این‌قدر در موردش صحبت می‌کند.

وی افزود: علی امیری را با چه شناختی از لیگ ۲ جذب کرد؟ قطعا برای کمک به خط حمله تیم بزرگ صنعت نفت بود اما عملکرد او را در تیم شاهد هستیم. صنعت نفت، تاپ‌ترین جوانان لیگ برتر را دارد از غبیشاوی و حامدی‌فر گرفته تا زواری و سیدفاخر تهامی اما متاسفانه شرایط فنی تیم به شکلی است که تمرکز خودشان را ازدست داده‌اند. نسل مهاجمان بلندزن دیگر رو به اتمام است و تیم‌ها به دنبال مهاجمان سرعتی و دارای تکنیک مناسب برای موفقیت در مصاف‌های یک در مقابل یک هستند.

این مربی با بیان این‌که اعتقاد دارم منصوریان تیم پارسال نفت را خوب ارزیابی نکرد تا به توانمندی شاگردانش پی ببرد، عنوان کرد: چه کسی باید بر کارفنی آقای منصوریان نظارت کند؟ عملکرد کاری او باید چگونه مورد ارزیابی قرار گیرد؟ به نظر من او  باید جوابگو میزان کارایی خود در نفت باشد. فوتبال خوزستان از قدیم‌ الایام فوتبال هجومی بوده  است اما متاسفانه نفت با فوتبالی با سبک قدیم برزیل ایران و نه به سبک فوتبال مدرن، در این هفته‌ها ارائه داده است. ضمن این‌که یک مربی چه کار دارد که به دنبال آموزش زبان خارجه بازیکنان باشد؟ به نظرم منصوریان دارد زمان را از دست می‌دهد. امیدوارم مدیرعامل و هیات مدیره موسسه یک تصمیم خوب و متناسب با رضایت هواداران که صاحب اصلی تیم هستند، بگیرند. صنعت نفت تمام امکانات لازم را دارد و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست، امیدوارم روند این روزهای نفت به پایان برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها