به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۳۰۹۱۶۲

شکست جامعه بین‌الملل در حل بحران مهاجرت

شکست جامعه بین‌الملل در حل بحران مهاجرت
گروه بین الملل: سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت: جامعه بین‌الملل در بحران مهاجرتی شکست خورده است.
ابراهیم کالین گفت: کشورش میزبان چهار میلیون سوری است و به این نکته اشاره کرد که با همتایان اروپایی‌اش برای به روزرسانی توافق مهاجرتی ۲۰۱۶ بین آنکارا و بروکسل صحبت کرده است.
وی افزود:اگر کسی به عمق مساله مهاجرت توجه کند متوجه می‌شود که شش میلیارد یورو که اتحادیه اروپا برای بحران مهاجران اختصاص داده، هیچ است.سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه همچنین گفت: این میزان هزینه برای میلیون‌ها مهاجری که به شدت نیازمند کمک، آموزش و بهداشت هستند، هیچ است. بیایید مناظرات و بحث‌های داخلی اتحادیه اروپا را کنار بگذاریم. ترکیه امیدوار است که توافق مهاجرتی ۲۰۱۶ با اتحادیه اروپا به روز شود.این توافق مهاجرتی ۱۸ مارس ۲۰۱۶ در حالی بین آنکارا و بروکسل امضا شد که جنگ داخلی سوریه میلیون‌ها تن را به امید رسیدن به اتحادیه اروپا، روانه ترکیه کرد.
این توافق شش بند کلیدی دارد که شامل تقویت مجدد روند الحاق ترکیه به اتحادیه اروپا، مدرن کردن اتحادیه گمرکی، احیای گفت‌وگوها در سطح عالی، لغو ویزا برای شهروندان ترکیه، همکاری در مدیریت جریان مهاجرتی و مقابله با تروریسم می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها