کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارش برف و باران در مرکز و شمال غرب کشور

15 آذر 1400 ساعت 11:18


گروه جامعه: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود موج بارشی، امروز در مرکز و شمال غرب کشور بارندگی‌ها به صورت پراکنده وجود دارد که در ارتفاعات به شکل برف است.فریبا گودرزی امروز (دوشنبه) در گفتگو با ایرنا افزود: امروز شاهد بارش پراکنده در استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و شمال خوزستان، آذربایجان‌شرقی و غربی، کردستان، زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران و قزوین هستیم.

وی بیان‌داشت: بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است و احتمال کولاک و آبگرفتگی معابر و تاخیر در پروازها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، شمال خوزستان، ایلام، بلندی‌های استان‌های قزوین، البرز و تهران وجود دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در پی سکون هوا در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه، افزایش غلظت آلاینده‌ های جوی در مناطق پرتردد و صنعتی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.وی گفت: امروز و فردا نیز در نوار شرقی به‌ویژه بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان و سمنان، وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد که در مناطق مستعد این شرایط سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.گودرزی ادامه‌ داد: آب‌های خلیج‌ فارس اوایل وقت امروز مواج و متلاطم است.کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان‌ کرد: امروز آسمان تهران نیز ابری و غبارآلود است. کمینه دما امروز در ایستگاه مهرآباد به پنج درجه بالای صفر می‌رسد.


کد مطلب: 309256

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309256/بارش-برف-باران-مرکز-شمال-غرب-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir