به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۰۹۲۷۴

ستاره پرسپولیس از پرتغال می‌آید؟

ستاره پرسپولیس از پرتغال می‌آید؟
گروه ورزشی: مهاجم سابق پرسپولیس این روز‌ها به هر دری می‌زند تا دوباره به تهران برگردد و پیراهن سرخ‌ها را به تن کند.پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی مدنظرش را نخریده است؛ در واقع این تیم اگر هم مهاجم خارجی موردنظر را پیدا می‌کرد به واسطه بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی، توان خرید بازیکن خارجی را نداشت. به همین دلیل است که همه نگاه‌ها معطوف به نقل و انتقالات نیم فصلِ این باشگاه است.

یحیی گل محمدی، پیش از بازی اش با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان اروپا خواست تا زمینه‌ای فراهم شود تا پرسپولیس یک مهاجم خارجی بخرد؛ ابتدا مخالفت‌های فدراسیون و سپس بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، چنین امکانی را از سرمربی پرسپولیس گرفت. این تیم حتی دو بازیکن تاجیکستانی را هم به تهران آورده، ولی هنوز نتوانسته با آن‌ها قرارداد امضا کند.البته که بازیکنان جدید ارتباطی با مهاجمی که گل محمدی می‌خواست ندارند، چون هر دو مدافع هستند و برای اصلاح امور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس خریداری شده اند. یحیی هم بار‌ها از این گفته که این روز‌ها بازیکن خوب خارجی سخت پیدا می‌شود، چون همه تیم دارند و آن‌هایی هم بیرون مانده اند حتما کیفیت لازم را ندارند.

با این وجود به نظر می‌رسد در پنجره نقل و انتقالاتی میان فصل بشود خواسته یحیی گل محمدی را برآورده کرد و مهاجم تازه‌ای برای پرسپولیس خرید. مهاجمی که البته خیلی هم تازه نیست! در روز‌های اخیر علی علیپور، مهاجم سابق همین تیم بیش از تمام دوران حضورش در فوتبال اروپا مصاحبه کرده و هر بار از این گفته که علاقمند است به پرسپولیس برگردد.

علیپور در ماریتیمو پرتغال هم اگرچه شرایط بهتری پیدا کرده، ولی برای رسیدن به شرایط ایده آل فاصله زیادی دارد به طوری که به گزارش فرارو، در این فصل بعد از ۱۳ بازی فقط سه بار گلزنی کرده و فقط در ۴۶ درصد بازی‌ها در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است.اصرار او به بازگشت به پرسپولیس در سال منتهی به جام جهانی می‌تواند بی دلیل نباشد، ولی این بازگشت می‌تواند برای پرسپولیس هم پرونده‌ای برد – برد تلقی شود، چون نه تنها آقای گل سابق برمی گردد بلکه مشکل گلزنی در خط حمله هم تا حدود زیادی مرتفع شده و یحیی هم به مهاجمی که نیاز دارد می‌رسد. آنطور که از اطرافیان باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، علیپور و مدیربرنامه هایش، روند بازگشت به پرسپولیس را مورد بررسی قرار داده و به نظر می‌رسد در نقل و انتقالات نیم فصل بشود بازگشتش به پرسپولیس را متصور بود.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها