به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۰۹۳۰۴

«الک بالدوین»: من شلیک نکردم!

«الک بالدوین»: من شلیک نکردم!
گروه فرهنگی: «الک بالدوین» در نخستین مصاحبه تلویزیونی خود پس از ماجرای تلخ کشته شدن فیلمبردار فیلم «زنگار»، اعلام کرد که او با اسلحه شکلیک نکرده است.به گزارش ایسنا، «الک بالدوین» معتقد است او ماشه اسلحه‌ای را که در جریان ساخت فیلم وسترن «زنگار» به کشته شدن اتفاقی «هالینا هالچینز» فیلمبردار این پروژه انجامید، را نکشیده است. 
 
«بالدوین» در مصاحبه خود با شبکه ABC در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا شلیک گلوله در فیلمنامه بوده است یا خیر توضیح داد: «اسلحه شلیک نکرد و من ماشه را نکشیدم. نه، هرگز هیچگاه اسلحه به سمت کسی نمی‌گیرم و شلیک نمی‌کنم».در جریان این ماجرا که به کشته شدن «هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله این فیلم و زخمی شدن «جول سوزا» کارگردان فیلم «زنگار» انجامید، هالیوود با شوک بزرگی رو به رو شد و بسیاری استفاده از اسلحه‌های واقعی در پروژه‌های سینمایی را زیر سوال بردند.

اینن اولین بار پس از وقوع این حادثه است که «الک بالدوین» اعلام کرده که او اسلحه را شلیک نکرده است. این بازیگر آمریکایی که در شرایط روحی مناسبی قرار ندارد این اتفاق را بدترین اتفاق زندگی‌اش توصیف کرد و گفت: مرتبا به این موضوع فکر می‌کنم که چه کاری می‌توانستم انجام دهم؟با این وجود پلیس منطقه سانتافه در نیومکزیکو در حال بررسی موضوع است و هنوز مشخص نشده چگونه گلوله‌های واقعی در صحنه فیلمبرداری استفاده شده است.
برچسب ها: الک بالدوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها