کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زلاتان: می خواهم تا ابد در میلان بمانم

15 آذر 1400 ساعت 17:11


گروه ورزشی: ستاره تیم میلان عنوان کرد می‌خواهد سال‌ها در تیم میلان بماند.به گزارش ایسنا، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم میلان بعد از ۴۰ سالگی همچنان در سطح بالایی به درخشش خود ادامه می دهد و دوست دارد در بالاترین سطح بازی کند.  او درباره شرایط خود گفت: همیشه احساس خیلی خوبی از کاری که انجام می دهم دارم. همیشه بیشتر می خواهم. یک مشکل دارم که هرگز راضی نمی شوم.  می‌خواهم تا جایی که می شود بازی کنم. می‌خواهم تا ابد در میلان بمانم. باید روی میلان فشار بیاوریم تا قرارداد من را تمدید کند.
 

ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت قهرمانی اروپا را در تابستان از دست داده بود. اخیرا نیز زلاتان ابراهیموویچ سوئدی چهارصدمین گل خود را در لیگ جشن گرفت. این بازیکن ۴۰ ساله گل اول مهمان را برابر رم به ثمر رساند. در نهایت میلان با نتیجه ۲-۱ مقابل شاگردان ژوزه مورینیو، مربی سابق زلاتان پیروز شد.

او در پایان گفت: نمی‌دانم بعد از فوتبال چه اتفاقی خواهد افتاد، بنابراین کمی می ترسم متوقف شوم. خواهیم دید اما می‌خواهم به بازی ادامه دهم تا پشیمان نباشم.میلان در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارد و یک امتیاز اختلاف نسبت به اینتر و دو امتیاز بالاتر از ناپولی است بنابراین رقابت برای عنوان قهرمانی کاملاً باز است.


کد مطلب: 309341

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309341/زلاتان-می-خواهم-ابد-میلان-بمانم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir