به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۰۹۳۴۷

یحیی به ترکیب مورد علاقه در پرسپولیس رسید؟

یحیی به ترکیب مورد علاقه در پرسپولیس رسید؟
گروه ورزشی: در شرایطی که پرسپولیس از ابتدای فصل تغییرات زیادی را در ترکیب تجربه کرده، به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی حالا به جمع بندی نسبی رسیده باشد.پرسپولیس در فصل جاری با دو سیستم متفاوت به زمین رفت؛ در دو بازی دفاع سه نفره از سوی یحیی گل‌محمدی مورد استفاده قرار گرفت اما پس از اینکه نتیجه‌ای حاصل نشد، سرمربی سرخپوشان ارنج تیمش را به ۴-۴-۲ همیشگی تغییر داد.
 
بازگشت به سیستم قبلی، با تصمیم مهم یحیی برای نیمکت نشینی رضا اسدی و ورود احسان پهلوان و پس از مصدومیت او، کمال کامیابی‌نیا همراه بود. با ورود کامیابی‌نیا و موفقیت زوج سرلک - کمال، یحیی این دو بازیکن را در ترکیب تیمش حفظ کرد و مصدومیت سیامک نعمتی نیز سبب شد تا برای سه بازی متوالی وحید امیری و مهدی ترابی هافبک کناری سرخپوشان باشند.
 
این ترکیب چهار نفره، با حضور حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری و سعید آقایی در خط دفاعی همراه شد تا به نوعی حضور ۹ بازیکن در ترکیب پرسپولیس حتمی شود. در خط حمله نیز عیسی آل کثیر بازیکن ثابت پرسپولیس در ۷ بازی متوالی بوده و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی اعتقاد ویژه‌ای به او دارد.تنها نکته باقی مانده، زوج آل کثیر در خط حمله است که امید عالیشاه و مهدی عبدی بوده‌اند؛ شاید اگر جدایی شهریار مغانلو اتفاق نمی‌افتاد، حدس ترکیب سرخپوشان حتی همین یک دشواری را هم نداشت.حالا باید دید یحیی برای بازی با هوادار چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا این ۱۰ نفر را در ترکیب نگه می‌دارد یا خیر؟
 
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها