کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کعبی: نیم نگاهی به سهمیه آسیا داریم

میزان , 15 آذر 1400 ساعت 17:35


گروه ورزشی: مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هیچ تیمی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بدش نمی‌آید از این رو ما هم نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم.عقیل کعبی در مورد صعود تیم مس رفسنجان به بالای جدول و قرار گرفتن در جمع مدعیان اظهار داشت: با وجود تلاشی که همه اعضای تیم از خود نشان می‌دادند، اما در اول فصل خوب شروع نکردیم. به همین دلیل نتایج خوبی نگرفتیم و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. البته مسئولان و مربیان با شناختی که از تیم داشتند ناامید نشدند و با ایجاد انگیزه در تیم و پشتکاری که داشتند به نتیجه رسیدند.

 
وی با اشاره به این که مس بعد از ۸ هفته در جمع مدعیان قرار گرفته است تصریح کرد: بدون شک حق تیم ما قرار گرفتن در بالای جدول است چرا که فوتبالی اصولی و منطقی بازی می‌کنیم. کمتر تیمی در ایران فوتبال با برنامه بازی می‌کند. در حالی ما برای هربازی برنامه داریم و حریف را از همه زوایا به خوبی آنالیز می‌کنیم. تیم مس با چنین شناختی از حریف به میدان می‌رود و به همین دلیل بازی با کیفیتی از خود به نمایش می‌گذارد.
 
مدافع مس رفسنجان در مورد انگیزه‌های این تیم برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول گفت: مس حریف سخت کوشی برای همه رقبا است و این را از همان سال اول قبل ثابت کردیم. به همین دلیل با وجود این که در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگرفتیم، اما بسیاری از کارشناسان به توانایی تیم ما ایمان داشتند. از سال قبل نشان دادیم فوتبال زیبا بازی می‌کنیم. خداراشکر تلاش‌ها نتیجه داد و توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم. کسی از سهمیه آسیا یا قهرمانی لیگ بدش نمی‌آید؛ ماهم به دنبال جایگاه خوب هستیم و نیم نگاهی به سهمیه داریم.
 
کعبی رقابت در بالای جدول را بسیار سخت دانست و تاکید کرد: واقعا امسال لیگ بسیار سخت و دشواری داریم. تیم‌های استقلال، سپاهان و گل گهر به نظر من شانس زیادی برای قهرمانی دارند. از طرفی همه بازی‌ها و گرفتن امتیاز بسیار سخت است. در همین بازی با ذوب آهن به لطف خدا و با همت بچه‌ها و کادرفنی پیروز شدیم، اما اصلا کار راحتی نبود. بازی در فولادشهر هرگز راحت نبوده است. از این رو به خاطر کسب سه امتیاز این بازی و قرار گرفتن در بالای جدول بسیار خوشحالیم.
 
وی با اشاره به بازی هفته آینده مقابل تیم زخم خورده تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور در بدترین حالت تیم قدرتمندی است و نباید هیچوقت این حریف را دست کم گرفت. آن‌ها توانایی‌های زیاد و اعتماد به نفس خوبی دارند. ما خود را برای یک بازی سخت آماده می‌کنیم، چون تراکتور از نظر ما تیم بزرگ و قابل احترامی است و به خوبی می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم. اگر می‌خواهیم جایگاهمان را در جدول حفظ کرده و ارتقا دهیم باید با تمام وجود مقابل تراکتور بازی کنیم.


کد مطلب: 309350

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309350/کعبی-نیم-نگاهی-سهمیه-آسیا-داریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir