کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تام هالند نقش بازیگر هالیوود را بازی می‌کند

15 آذر 1400 ساعت 18:43


گروه فرهنگی:تام هالند، ستاره «مرد عنکبوتی» نقش فرد آستر، بازیگر قدیمی هالیوود را بازی می‌کند.
تام هالند، ستاره اصلی سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» قرار است تار‌های خود را با کفش‌های بازیگر مشهور هالیوود عوض کند؛ به صورت رسمی تأیید شده است که این بازیگر ۲۵ ساله قرار است نقش بازیگر و خواننده افسانه‌ای هالیوود، فرد آستر را برای شرکت سونی بازی کند.

امی پاسکال، تهیه‌کننده نامزد اسکار در پروفایلی که اخیرا برای GQ منتشر کرده است، از هالند برای بازی در نقش آستر در فیلم آینده شرکت سونی و همچنین سه‌گانه‌ای دیگر از فیلم‌های «مرد عنکبوتی» دعوت به عمل آورده است.هالند در طی مصاحبه‌ای با AP، در رویدادی برای تبلیغ فیلم آینده خود «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home)، تأیید کرد که برای این پروژه که هنوز در مراحل اولیه است، پا در کفش‌های این هنرمند خواهد گذاشت.

هالند به خبرنگاران گفت: فیلمنامه این فیلم جدید یک هفته پیش به اتمام رسید. من هنوز آن را نخوانده‌ام و آن را به من نداده‌اند.هالند خاطرنشان کرد: پاسکال فیلمنامه را دریافت کرده است. او قبلاً با من در فیس تایم صحبت کرده بود و من نقش فرد آستر را بازی خواهم کرد.

خبر اینکه هالند شخصیت مرد نمادین آهنگ و بازیگری هالیوود را به عهده خواهد گرفت، با توجه به پیشینه خود به عنوان یک مجری، چندان شگفت‌انگیز نیست. هالند حرفه بازیگری خود را در صحنه لندن با بازی در نقش اصلی در تئاتر موزیکال «بیلی الیوت» در وست اند از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ آغاز کرد.در کنار تام هالند، بازیگرانی از جمله جیمی بل و بیلی الیوت هم قرار است در این فیلم نقشی بر عهده داشته باشند. این دو بازیگر تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارندتا زمانی که فیلمبرداری این فیلم آغاز شود، تام هالند روی پروژه اخیر خود یعنی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» تمرکز کرده است و احتمالا در نقاط مختلفی از جهان روی فرش قرمز این فیلم خواهد رفت. فیلم جدید مرد عنکبوتی قرار از از ۱۷ دسامبر روی پرده سینما‌ها برود.


کد مطلب: 309375

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309375/تام-هالند-نقش-بازیگر-هالیوود-بازی-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir