به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۰۹۳۸۳

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در محور کاشان

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در محور کاشان
گروه حوادث: معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان از کشته شدن هشت نفر و مصدومیت ۱۱ نفر در تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر در محور کاشان به قم خبر داد.به گزارش مهر، داریوش کریمی با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به مرکز عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.وی با بیان اینکه این حادثه به دنبال تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: متأسفانه هشت نفر در این حادثه فوت شده، ۱۱ نفر مصدوم و دو نفر نیز رها سازی شدند.بر اساس برخی گزارش ها احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.وی با بیان اینکه در مجموع ۱۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: یک نفر از این افراد توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.کریمی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی و رها سازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، گفت: این عملیات ساعت ۶ بامداد به پایان رسید.
برچسب ها: تصادف مرگبار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها