به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۰۹۴۲۱

کدام ارز در این هفته بهترین عملکرد را داشت؟

کدام ارز در این هفته بهترین عملکرد را داشت؟
گروه اقتصادی: بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته روندی صعودی داشت ولی در این میان یک رمزارز بهبود سریع‌تری نسبت به ارزهای دیگر داشت و آن هم ماتیک (پالیگان) بود.در ۲۴ ساعت گذشته رمزارز ماتیک بیش از ۳۰ درصد رشد داشته و با ارزش بازار ۱۶ میلیارد دلاری در قیمت ۲٫۴۱ دلاری معامله می‌شود. این هفته که بازار رمزارزها بازدهی منفی داشته، ماتیک در کنار لونا بهترین عملکرد را داشته‌اند.

در حال حاضر ماتیک به سقف تاریخی ۲٫۴۵ دلاری خود بسیار نزدیک است. این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک این سقف شکسته شود.  ماتیک به دلیل برخی تحولات مثبت اتفاق افتاده در پروتکل لایه ۲ اتریوم روند صعودی داشته است.

جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری پالیگان
بر اساس آخرین گزارش تک‌کرانچ، گروه سرمایه‌گذاران جسورانه به دنبال حمایت از پالیگان و تامین مالی ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری این شرکت هستند. برخی از بزرگترین نام‌های این حوزه نظیر شرکت سرمایه‌گذاری سکویا و استندویو به دنبال سرمایه‌گذاری روی پالیگان از طریق توکن‌های ماتیک هستند.پالیگان، راهکار مقیاس‌دهی لایه ۲ اتریوم در میان انفجار فعالیت Defi روی شبکه بلاکچین و افزایش هزینه تراکنش با اصلاح زیادی روبرو شد. پالیگان برای حل مشکلات مقیاس‌پذیری اتریوم، هزینه تراکنش بسیار پایینی ارائه می‌دهد. با توجه به عملکرد اخیر پالیپان، اغلب گروه‌های سرمایه‌گذاری جسورانه اخیرا به سرمایه‌گذاری در این پروژه تمایل نشان داده‌اند.

اگر چه پالیگان بخش اعظمی از کشش بازار را به خود اختصاص داده است، اما مرزهای مقیاس‌پذیری در بلاکچین اتریوم را بیشتر می‌کند. در حال حاضر، پالیگان روی رمزنگاری ZK تمرکز کرده که امیدوارکننده‌ترین راه‌حل برای مقیاس روی بلاکچین اتریوم است.
مرجع : تجارت نیوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها