به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۰۹۴۵۴

هیوندای توسان ۲۰۲۲ خشن تر می شود

هیوندای توسان ۲۰۲۲ خشن تر می شود
گروه اقتصادی:گروه خودروسازی هیوندای با ارتقای فنی و تغییرات طراحی برای توسان ۲۰۲۲ این خودرو اس یو وی را با قیمت ۳۴ هزار دلار عرضه بازار خواهد کرد. مشتریان در بازار علاقه به تغییر ارتفاع و ظاهر خودرو های هیوندای دارند، این خودروساز کره ای علاقه دارد تیپ XTR توسان را تغییر طراحی دهد. از این رو باید انتظار داشت که نسخه ۲۰۲۲ این خودرو با ظاهری جسورانه راهی بازار خواهد کرد. توسان ۲۰۲۲ شاسی بلند جمع و جور هست که با افزایش ارتفاع مواجه خواهد شد.

هیوندای توسان از نظر استانداردی با تغییراتی در ستون ها، آلیاژ بدنه و  تزئینات جانبی از جمله آینه ها و پنجره ها تغییر طراحی یافته است.هیوندای با تغییر در پانوراما نصب شده در خودرو و البته تقویت ورق های بدنه، ساختار ایمن را ایجاد کرده است.  از آن سو شاهد هستیم که هیوندای از چرخ های ۱۹ اینچی برای توسان استفاده کرده که زیبایی خودرو افزایش یابد،البته این موضوع سبب خشکی سواری در زمان حرکت خواهد شد.

در طراحی جلو و عقب خودرو کمترین تغییر را در تیپ TRX داشته، البته عمده تغییرات در این محصول به قطعات تزئینی و نورپردازی مربوط می شود.داخل خودرو نیز دستخوش تغییراتی متریال و طراحی قرار گرفته است، هیوندای برای صندلی های خودرو از چرم و پارچه نخ استفاده کرده است.

این موضوع سبب می شود که زمان عرضه این خودرو به بازارهای خاورمیانه مشتریان چالش گرما نداشته باشند.
از نظر قوای محرکه، توسان با ارتقا قابل توجهی همراه بوده است. موتور این خودرو ۲۵۰۰ سی‌سی با قدرت ۱۸۷ اسب بخار انتخاب شده است، هیوندای این پیش اخه چهار سیلندر را با بهبود در احتراق همراه ساخته است. این مساله سبب شده ۲۴۱ نیوتن متر گشتاور ایجاد شود، با تمام این تفاسیر نسخه دو دیفرانسیل این خودرو ۳۴ هزار دلار و نسخه تک دیفرانسیل آن ۳۲ هزار دلار است. 
برچسب ها: هیوندای توسان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها