به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۰۹۴۵۵

افزایش قیمت نفت در پی سویه جدید کرونا

افزایش قیمت نفت در پی سویه جدید کرونا
گروه اقتصادی: قیمت نفت در آغاز معاملات امروز، سه‌شنبه، پس از بازگشت تقریباً پنج درصدی در روز گذشته، افزایش یافت.قیمت نفت در آغاز معاملات امروز، سه‌شنبه، پس از بازگشت تقریباً ۵ درصدی در روز گذشته، افزایش یافت. زیرا نگرانی‌ها درباره تأثیر کرونای امیکرون بر تقاضای جهانی سوخت تأثیر داشته و این در حالی است که مذاکرات هسته‌ای با موانعی مواجه شده و بازگشت عرضه نفت خام ایران را به تأخیر افتاده است.

در معاملات روز گذشته، بهای معاملات آتی نفت برنت با ۳۴ سنت معادل ۰.۵ درصد افزایش به ۷۳ دلار و ۴۲سنت در هر بشکه رسید.نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۴۳ سنت افزایش به ۶۹ دلار و ۹۲ سنت در هر بشکه رسید.

قیمت نفت برنت در معاملات روز سه‌شنبه در ساعت ۸:۱۴ به وقت تهران، با افزایش ۰.۷۴ درصدی در هر بشکه، ۷۳ دلار و ۶۱ سنت معامله شد.قیمت نفت خام آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) نیز تا لحظه تنظیم گزارش، افزایش ۰.۹۸ درصدی را به ثبت رساند و در هر بشکه، ۷۰ دلار و ۱۹ سنت معامله شد.

طلا نیز تا لحظه تنظیم این گزارش، کاهش ۰.۱۱درصدی را تجربه کرد و هر اونس طلا به قیمت یک هزار و ۷۷۷ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.قیمت طلا در آغاز معاملات امروز سه‌شنبه ثابت ماند، زیرا دلار و بازدهی خزانه‌داری آمریکا بر جذابیت این فلز زرد تأثیر گذاشته و قیمت فلز را در محدوده ۴ دلار محدود کرده است.
برچسب ها: قیمت نفت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها