به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۰۹۴۵۶

خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال

خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال
گروه ورزشی: هافبک کروات اینتر برای تیم رئال خط و نشان کشید و عنوان کرد این تیم به دنبال صعود به عنوان تیم اول گروه است.ایوان پریشیچ، وینگر اینتر، پیش از بازی بزرگ مقابل رئال مادرید تاکید کرد که "تشنه موفقیت بیش‌تر است و می‌خواهد برنده شود. نراتزوری برای دیدار پایانی مرحله گروهی به سانتیاگو برنابئو می‌رود و برای صدرنشینی مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی بازی می‌کند. اینتر تایید کرد که خواکین کورئا آسیب دیده است. بنابراین او دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.
 
اما شاگردان سیمونه اینزاگی توانسته‌اند به مرحله حذفی راه پیدا کنند، کاری که هم لوچیانو اسپالتی و هم آنتونیو کونته نتوانستند انجام دهند.پریشیچ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تفاوت زیادی وجود ندارد، ما با یک سیستم بازی می کنیم و سال‌ها است که یکدیگر را می‌شناسیم. شکل همیشه یکسان است، هیچ چیز تغییر نکرده است به جز این که در لیگ قهرمانان بهتر عمل کردیم.
 
قرارداد پریشیچ در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و از این کروات در مورد آینده او در نراتزوری سوال شد. او گفت: دو سال گذشته برای من فوق‌العاده بود. من مانند کل تیم تشنه موفقیت بیش‌تر هستم و می‌خواهم برنده شوم. من دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم، ما باید همه چیز را بدهیم و فقط به حال فکر کنیم. ما زمان داریم و تا چند هفته دیگر صحبت خواهیم کرد، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
 
بازیکن پیشین بایرن مونیخ از زمانی که سیمونه اینزاگی هدایت این تیم را برعهده گرفت، تاثیرگذار بوده است، اما او هنوز نمی‌داند که آیا این بهترین فصل او در این باشگاه است یا خیر.نراتزوری در حال حاضر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافته است، اما در صورت شکست تیم کارلو آنچلوتی در برنابئو، می‌توانند به عنوان سرگروه راهی دور بعدی شوند. آن‌ها کوریا مهاجم خود را که روز شنبه مقابل رم دچار مصدومیت عضلانی شد، در اختیار ندارند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها