کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویژگی‌های خاص صندلی گیمینگ ارگونومیک کدام است؟

16 آذر 1400 ساعت 13:15

گروه کسب و کار:


بر خلاف صندلی‌های سنتی یا استاندارد، صندلی گیمینگ دارای ویژگی‌های خاصی است که باعث می‌شود به آن گیمینگ ارگونومیک گفته شود، این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

1- ارتفاع صندلی قابل تنظیم
برای اینکه یک صندلی گیمینگ ارگونومیک  در نظر گرفته شود، باید بتوانید ارتفاع آن را تنظیم کنید. به این معنی که باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بتوانید متناسب با ابعاد بدنتان، آن را بلند یا کوتاه کنید. توصیه می‌شود که ارتفاع صندلی را طوری تنظیم کنید که زانوهای شما بالای باسن قرار گرفته و پاهای شما به راحتی روی زمین قرار گیرند. اگر صندلی دارای چنین کیفیتی باشد، می‌توان آن را گیمینگ ارگونومیک  نامید.

2- تنظیم عمق کفی صندلی (سرسره صندلی)
این ویژگی به شما امکان می‌دهد عمق صندلی خود را به اندازه یک چهارم اینچ بین لبه صندلی و پشت زانو تنظیم کنید تا هر دو پا به نحوی در جای خود قرار گیرند. این ویژگی کمک کرده تا خون به راحتی در بدن جریان یابد. این ویژگی می‌تواند از بروز ترومبوز ورید عمقی که علت اصلی آن عدم جریان خون برابر به پاهای شما است، جلوگیری کند. اگر یک صندلی دارای چنین ویژگی باشد، دقیقاً یک صندلی گیمینگ ارگونومیک  است. صندلی اداری مدیریتی

3-تنظیم ارتفاع تکیه گاه
با این ویژگی می‌توانید قسمت پشتی صندلی خود را تنظیم کرده و صندلی را به جهت‌های مختلف حرکت دهید. به این ترتیب یک تکیه‌گاه مناسب برای صندلی خود خواهید داشت. این ویژگی فشار را از روی کمر برداشته و از ستون فقرات شما محافظت می‌کند.

4- قابلیت تنظیم زاویه پشت
این ویژگی یکی از مشخصات صندلی گیمینگ ارگونومیک  است که کمک کرده صندلی خود را به راحتی به یک موقعیت یا زاویه راحت بچرخانید. توصیه می‌شود که در طول روز تا حد امکان زوایای پشت خود را تغییر دهید یا زاویه پشت را باز بگذارید تا هر بار که حرکت می‌کنید به طور خودکار زاویه آن تغییر کند. این ویژگی مانع از نشستن طولانی مدت با همان وضعیت خواهد شد.
هدست گیمینگ

5- تکیه گاه بازو قابل تنظیم
ارتفاع و عرض صندلی باید قابل تنظیم باشد تا یک محوری ارائه دهد که بتوانید در حین تایپ بازوهای خود را در آن قرار دهید. این ویژگی به شما تجربه‌ای راحت در حین تایپ می‌دهد.

6- داشتن چرخ‌های باکیفیت
هنگام نشستن یا برخاستن از روی صندلی، کل وزن بدن شما توسط یک یا دو چرخ‌گیر پشتیبانی می‌شود. کرچک‌های تقلبی یا ارزان به راحتی شکسته می‌شوند، اما کرچک‌های باکیفیت ماندگار هستند و بهترین حمایت را از بدن شما ارائه می‌دهند.

7- قابلیت تنظیم پشت سر
تنظیم پشت سر یک نیاز پیش فرض در یک صندلی گیمینگ ارگونومیک  نیست، اما اگر صندلی این ویژگی را داشته باشد کمک کرده که از سفت شدن گردن شما در حین کار جلوگیری شود.
 
 به دلیل کیفیت ایمنی تضمین شده، توسط بسیاری از  بازیکنان مطرح  رقابتهای Esport توصیه  شده  است.  صندلی دی‌ایکس‌ریسر  D6000  سری Prince 2022  پیرو  طراحی همه جانبه گیمینگ ارگونومیک  و به منظور محافظت کامل از گردن،  ستون مهره ها و  ناحیه کمر، دارای  بالشتکهای مموری فوم  با  چگالی بالاست تا به حفظ ایمنی و کاهش خستگی در طول جلسات طولانی کمک کند.
طراحی با سبک ریسینگ همراه تکه دوزی و دوخت و جزئیات روکش چرم مصنوعی که معمولا  درصندلیهای مسابقه‌ای به کار میرود، موجب شده تا سری Prince 2022 به خوبی با تجهیزات گیمینگ شما مطابقت داشته باشد ویک تجربه دلپذیر را خلق کند.
 به لطف یک پشتیبانی جامع  گیمینگ ارگونومیک  و به وسیله بالشتکهای قابل تنظیم پشت سری و گودی کمر،  این صندلی  راحتی و  ایمنی کاملی را برای شما  فراهم نموده و  محافظت واقعی را  از  نواحی کلیدی بدن  در هنگام نشستن  به عمل می آورد.
 خواه مشغول کار یا  بازی باشید و  خواه در حال  استراحت کوتاه میان روز، سازگاری و تنظیم پذیری تکیه گاه بلند این صندلی که در بازه 90 تا 135 درجه  متغیر است، پشتیبانی کاملی  را  فراهم میکند که متناسب با تمام نیازهای شماست.
چرخهای مستحکم از جنس PU برای کارکرد روان و  بی صدا و مقاومت بالا در برابر اشیاء سخت و حتی حرکت روی سطوح  ناهموار  طراحی  شده اند. آنها  نرم و روان و در سکوت  کامل تحرک لازم برای هر عملی را فراهم میکنند بدون اینکه  خراش و خدشه ای بر روی سطح باقی بگذارند.
سری پرینس با هدف جابجا کردن مرزهای  متداول  و  ایجاد  تعادل بین حفظ  جزئیات  ایمن  و  احساس یک  صندلی  بازی  ممتاز  با  قیمت  پایه  توسعه  داده  شده  است.
با تشکی از  جنس  فوم سرد که  بر یک  اسکلت  فوق مستحکم   و  پایدار  فولادی  استوار  شده،  و  با  چرم  مصنوعی  روکش  شده است. این طراحی  گیمینگ ارگونومیک  با اهرمهای کنترلی  به شما  این  امکان  را  می دهد که  نشیمنگاه و  دسته ها  و  پشتی  را  تنظیم  نموده  و  یا  صندلی را به جلو و عقب تاب دهید یا آن را   در حالت دلخواه قفل کنید.
 
 بهترین برندهای جهان برای صندلی گیمینگ ارگونومیک
شما باید جزئیات چیزی را که به دنبال آن هستید داشته باشید تا از بین هزاران نوع صندلی گیمینگ ارگونومیک ی که وجود دارد، آنچه برایتان مناسب است را انتخاب کنید. برخی از برندهایی که شما می‌توانید صندلی گیمینگ ارگونومیک  خود را از آن تهیه کنید، به صورت زیر دسته بندی می‌شوند:
•    Nilper: این برند به تولید انواع صندلی گیمینگ ارگونومیک  برای محیط‌های اداری، خانگی و سایر فضای دیگر پرداخته است. کیفیت و مواد اولیه صندلی‌های نیلپر برای افرادی که ساعت‌ها پشت میز می‌نشینند، بسیار مناسب است.
•    Eureka: این شرکت تمامی محصولات خود را کاملاً گیمینگ ارگونومیک  و با یک اصل کلی که «بدن انسان برای تحرک طراحی شده است» تولید و عرضه نموده است.
•    DXRACER: این کمپانی در سال 2003 در ایالتمیشیگان آمریکا شروع به فعالیت حرفه‌ای در زمینه تولید و طراحی صندلی‌های با کیفیت ماشین‌های مسابقه‌ای نمود و در سال‌های اخیر صندلی، میز و وسایل جانبی گیمینگ ارگونومیک  را تولید نموده است.
•    Razer: ریزر برند پیشرو در سبک زندگی گیمرهاست. نماد این برند مار سه سر بوده که از شناخته‌شده‌ترین نشان‌های تجاری در دنیای گیمینگ و جوامع eSport است. این شرکت در سال 2005 در سنفرانسیسکو تاسیس شد و آغاز به طراحی و ارائه سخت افزار، نرم افزار و خدماتی برای بزرگترین اکوسیستم جهان حول محور گیمرها نمود. تمامی محصولات این برند کاملاً گیمینگ ارگونومیک  طراحی شده است. 
•    آرکانو: این برند نیز یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده صندلی گیمینگ ارگونومیک  برای محیط‌های اداری و خانگی است. صندلی‌های این برند دارای فرمی ساده، شیک و جذاب هستند و در نشستن‌های طولانی مدت، حس راحتی را برای شما فراهم می‌کنند.

 قیمت صندلی گیمینگ ارگونومیک  به چه عواملی بستگی دارد؟
یکی از مهم‌ترین سوالاتی که هنگام خرید صندلی ارگونویک برای شما پیش می‌آید میزان هزینه و قیمت آن است. چند عامل وجود دارد که بر قیمت صندلی گیمینگ ارگونومیک  تأثیر می‌گذارد:

استفاده مداوم از صندلی
صندلی‌های اداری در مکان‌های بسیار متنوعی استفاده می‌شوند، بنابراین تولیدکنندگان صندلی‌ها باید بر اساس نوع مصرف و مدت زمانی که معمولاً در روز استفاده می‌شوند، صندلی گیمینگ ارگونومیک  را طراحی کنند. به عنوان مثال دفتری که 24 ساعت در حال فعالیت است، مانند اداره پلیس، نیاز به صندلی بادوام‌تری نسبت به سایر مشاغل دارد. در ضمن مواد به کار رفته در این نوع صندلی نیز باید بادوام تر و کیفیت بهتری داشته باشند.
همانطور که مشخص است، برای افرادی که به مدت طولانی‌تری می‌نشینند، یک صندلی گیمینگ ارگونومیک  چیزی بیش از یک نیاز ساده است و در واقع یک سرمایه گذاری برای سلامت افراد آن سازمان محسوب می‌شود.
 
جنس و تجهیزات به کار رفته در صندلی
مجموعه‌ای از گزینه‌های فردی وجود دارد که می‌تواند روی قیمت یک صندلی تأثیر بگذارد؛ روکش صندلی، نام طراح، جنس پایه، نوع برند و بسیاری ویژگی‌های خاص دیگر. یک مشاور خوب می‌تواند به شما کمک کند تا همه گزینه‌هایی که برای شما منطقی هستند را با بودجه خود انتخاب کنید. اگر با یک فروشنده معتبر در ارتباط باشید، می‌توانید یک خرید مناسب داشته و از خرید صندلی گیمینگ ارگونومیک  خود رضایت کامل را داشته باشید.
 
گارانتی و خدمات نگهداری
بسیاری از تولیدکنندگان صندلی گیمینگ ارگونومیک  برای محصولات خود گارانتی و خدمات نگهداری ارائه می‌دهند، این موضوع می‌تواند در بسیاری از هزینه‌های آینده که برای صندلی شما پیش می‌آید صرفه جویی کند. هنگامی که صندلی شما دارای گارانتی باشد، خیالتان از خرید راحت خواهد بود.
 
 
 
سفارش اینترنتی و آنلاین صندلی گیمینگ ارگونومیک
از آنجایی که صندلی با سلامتی شما ارتباط نزدیک و تنگانگی دارد بهتر است نمونه مرغوب و استاندارد آن را انتخاب نمایید. گروه مهندسین تخت جمشید بهترین تجهیزات گیمینگ ارگونومیک  مانند صندلی‌های ریزر و دی اکس ریسر را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار داده است. برای خرید آنلاین صندلی و سفارش اینترنتی آن می‌توانید به راحتی با گروه مهندسین تخت جمشید ارتباط برقرار کرده و از یک خرید اینترنتی و آنلاین مطمئن برخودار شوید.
با خرید آنلاین و سفارش اینترنتی صندلی، بدون آن که زمان زیادی برای خرید صندلی گیمینگ ارگونومیک  صرف کنید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و محصول‌تان را درب منزل تحویل بگیرید. ما در گروه مهندسین تخت جمشید آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انتخاب صندلی گیمینگ ارگونومیک  مناسب هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال حتماً با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.
 
اکنون که با صندلی گیمینگ ارگونومیک  و ویژگی‌های منحصربه فرد آن آشنا شدید، می‌دانید که دقیقاً به چه چیزی نیاز داشته و از مزایای خرید صندلی گیمینگ ارگونومیک  به جای صندلی سنتی و معمولی آگاه هستید. دقت داشته باشید که پشتی صندلی قابل تنظیم، قابلیت تغییر ارتفاع و دسته صندلی، قابلیت چرخش و حتی روکش صندلی، همگی در خرید شما تأثیرگذارند.
اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب بهترین صندلی اداری گیمینگ ارگونومیک  هستید، نگاهی به راهنمای ما در مورد انتخاب بهترین صندلی گیمینگ ارگونومیک  انداخته یا با تیم ما در گروه مهندسین تخت جمشید تماس بگیرید! همچنین اگر قصد خرید صندلی گیمینگ ارگونومیک  دارید، چه فاکتورهای دیگری برای شما مهم هستند، آن را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.
 
 


کد مطلب: 309485

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309485/ویژگی-های-خاص-صندلی-گیمینگ-ارگونومیک-کدام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir