کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی انواع پاکت پستی در مجموعه پاکت چی

16 آذر 1400 ساعت 13:22

گروه کسب و کار:


پاکت پستی مجموعه پاکت چی از پر کاربردترین انواع پاکت‌ ها می باشند که در چهار نوع   قیمت پاکت پستی ، نایلون مشکی، پاکت لمینه مشکی، پاکت متالایز (داخل نقره‌ای) و ساده موجود می‌باشد؛ که هر کدام از این پاکت های پستی کاربردهای خاص بر اساس مقاومت و ضخامتشان دارند.
 
انواع پاکت پستی سفارشی
پاکت پستی حبابدار معمولا برای ارسال انواع وسایل شکستنی و حساس استفاده می‌شود؛ چراکه در بدنه داخلی این پاکت‌ها پلاستیک حبابدار محکمی قرار گرفته است که از کالای درون پاکت به‌خوبی محافظت می‌کند.  پاکت‌ حبابدار پستی در برابر ضربه کاملا مقاوم بوده و انتخاب مناسبی برای ارسال کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی هستند.

پاکت لمینه مشکی نوعی دیگر از پاکت پستی است که دارای جداره مشکی بوده و اغلب برای ارسال کالاهایی استفاده می‌شود که در برابر نور و گرما آسیب‌پذیر هستند. این پاکت‌ها همچنین برای ارسال بسته‌های محرمانه استفاده می‌شوند؛ چراکه با استفاده از آن‌ها نمی‌توان درون پاکت را به‌راحتی دید.

خرید پاکت پستی متالایز برای افرادی مناسب است که قصد دارند کالای خود را به نقطه‌ای دور ارسال کنند؛ چراکه این پاکت‌ها در برابر پارگی مقاوم هستند و از محتویات خود نیز در برابر ایجاد خراش یا پارگی محافظت می‌کنند. این پاکت‌ها اغلب برای ارسال پوشاک، وسایل پلاستیکی، مواد غذایی و... به کار می‌روند.

پاکت پستی نایلون مشکی یکی از محکم‌ترین انواع پاکت‌هاست که می‌توان از آن برای ارسال محموله‌های بسیار حساس استفاده کرد. این پاکت‌ها در برابر آب و پارگی مقاومت خوبی دارند و همچنین به دلیل استفاده از پلاستیک مشکی در داخل بدنه پاکت در برابر نور نیز بسیار مقاوم هستند.
همچنین بر اساس تقسیم بندی از نظر اندازه و سایز، پاکت پستی به دو مدل زیر طبقه بندی می شود که اتفاقا از مدل‌های پرفروش و پر طرفدار انواع پاکت پستی در بازار ایران می‌باشد.

پاکت پستی حبابدار
یکی از پر مصرف‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های پاکت پستی، پاکت پستی حباب دار سایز A4 است که مابین سایز A3 و A5 می‌باشد. از مشخصات این پاکت پستی می توان مواردی مانند جنس داخل پاکت، سایز پاکت، مناسب برای بسیاری از کسب و کارها و... نام برد. بطور معمول این پاکت در بسته‌های 100 تایی سفارش داده می‌شوند ولی در صورت نیاز مقدار کمتر با بخش فروش تولیدی پاکتچی تماس بگیرید.
 برای هر شرکت و کسب‌وکاری همیشه تبلیغ و بازاریابی نیاز است، یکی از روش‌های بازاریابی، چاپ پاکت است. برای ارسال نامه‌ها و یا قراردادها به بیرون از شرکت نیاز به پاکت دارید تا از آن‌ها به‌خوبی محافظت کند و چه‌بهتر که این پاکت کاملا اختصاصی برای شرکت شما طراحی ‌شده باشد. پاکت‌های اختصاصی و سفارشی معرف شرکت شما هستند و می‌توانند نامه‌های شما را از دیگر ادارات و سازمان‌ها مجزا کنند. به‌این‌ترتیب اگر کسی منتظر دریافت نامه‌ای از سوی شرکت شما باشد، نیازی به گشتن میان پاکت‌های رسیده ندارد. .پاکت پستی حبابدار
 
اهمیت طراحی پاکت پستی  چیست؟
اغراق نیست اگر بگوییم پاکت پستی حبابدار همان‌قدر اهمیت دارد که پیام یا مرسوله‌ای که در آن قرار می‌گیرد. گیرنده با نگاه کردن به پاکت نامه شخصیت و رویکرد فرستنده را شناخته یا دست‌کم حدس می‌زند. عملکرد خلاقانه در طراحی پاکت نامه باعث می‌شود یک برند یا سازمان تفاوت خود با رقبایش را در همان نگاه اول به گیرنده القا کند. همان‌طور که در مقدمه اشاره شد، دورانی که پاکت نامه برای محفوظ نگه داشتن نامه یا پیام مورد استفاده قرار می‌گرفت به پایان رسیده است.
گذشته از این پاکت نامه یک راهکار بسیار جذاب برای جلب توجه و کنجکاوی گیرنده محسوب می‌شود. بیشتر افرادی که در خیابان‌ها تراکت دریافت می‌کنند بدون خواندن آن را دور می‌اندازند اما همان افراد وقتی با یک پاکت مواجه می‌شوند کنجکاو می‌شوند ببینند چه چیزی در آن قرار گرفته است. به این ترتیب پاکت نامه می‌تواند برگ برنده شما در بازاریابی و جلب توجه مخاطبان هدف باشد. برای همین بهتر است به جای از دست دادن این شانس، به راهکارهایی برای حداکثر استفاده از آن فکر کنید.



قیمت چاپ پاکت اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت چاپ پاکت برای سفارش‌دهنده بسیار اهمیت دارد و اغلب چون تعداد سفارش‌ها بالاست به دنبال راهی برای کمتر شدن هزینه است. امروزه با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت مواد اولیه در این صنعت نیز بسیار بالا رفته اما بازهم چنانچه در حین سفارش اطلاعات کافی داشته باشید می‌توانید به بهترین و به‌صرفه‌ترین چاپ را انتخاب کنید. عوامل مختلفی بر قیمت چاپ پاکت اختصاصی اثر می‌گذارند که در ادامه این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

چرا پاکت مخصوص مزون مهم است؟
 اهمیت بسته بندی در حوزه کسب و کارهای فروشگاهی به چند دلیل است؛ اما می‌توان گفت که بعد از بروز بیماری جهانی کرونا بسیاری از کسب و کارها و از جمله فروشگاه‌های لباس خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. برای این کار نیاز به پاکت مخصوص فروشگاه لباس احساس می‌شود. پاکتی که به خوبی از لباس محافظت کند و در کنار آن بتواند چند فاکتور مهم رضایت مشتری و بازاریابی را انجام دهد. در ادامه به برخی از فاکتورهای اهمیت پاکت مخصوص مزون اشاره می‌کنیم:
•    حفاظت از محصول: اولین و مهم‌ترین وظیفه بسته بندی درست، حفاظت از محتوای آن در برابر فشارهای فیزیکی، شرایط دمایی، پارگی و خراش است. پاکت لباس اگر به درستی شکل درستی تهیه نشده باشد نمی‌تواند این وظیفه را به درستی انجام دهد.
•    سهولت در بسته بندی: پاکت مخصوص فروشگاه لباس باید قابلیت سهولت در باز و بسته کردن مجدد را داشته باشد. علاوه بر آن حمل و نقل بسته باید به راحتی انجام شود.
•    توجه به محیط زیست: در حال حاضر توجه به محیط زیست و سلامت آن یکی از موضوعات مهمی است که تبدیل به اولویت شده است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها به این موضوع اهمیت می‌دهند. بسته بندی فروشگاهی و پاکت لباس نیز باید از جنسی تهیه شود که قابل بازگشت به چرخه طبیعت باشد. این کار علاوه بر اینکه فواید زیادی برای محیط زیست دارد، باعث افزایش رضایت مشتری خواهد شد. این نوع از پاکت سبز به خوبی مسئولیت اجتماعی شما نسبت به محیط زیست و حفظ آن را نشان می‌دهد.
•    بازاریابی محصول: بسته بندی درست و اصولی راهی برای بازاریابی بهتر و نشان دادن برند تولیدی به مخاطبان است. بسیاری از افراد در طول روز به دنبال خرید محصولات با کیفیت مناسب هستند. استفاده از بسته بندی مناسب و طرح گرافیکی خلاقانه می‌تواند راهکار خوبی برای جلب نظر مخاطبان جدید باشد. به این موضوع توجه کنید که همه انسان‌ها ترکیبی از احساسات و منطق هستند.
 


کد مطلب: 309488

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309488/معرفی-انواع-پاکت-پستی-مجموعه-چی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir