به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۰۹۴۹۲

نگرانی جدید مجیدی و استقلال برای بازی پیکان

نگرانی جدید مجیدی و استقلال برای بازی پیکان
گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر به مصاف پیکان می رود اما در آستانه این بازی نگرانی جدیدی برای آبی پوشان به وجود آمده است.تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف پیکان می رود. این بازی به میزبانی پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.  تمرین جدی استقلال پیش از بازی با پیکان امروز برگزار می‌شود.
 
کیفیت زمین مسابقه یکی از مسائل مهمی است که انتظار می رود کادرفنی استقلال را نگران تقابل با خودروسازان کند. پیش از این تیم های مانند ذوب آهن، هوادار و پیکان در ورزشگاه انقلاب به میدان رفته اند. صحبت های مربیانی که شاگردانشان در ورزشگاه انقلاب کرج به میدان رفته اند، نشانگر آن است که از کیفیت زمین خیلی راضی نیستند. کمبود زمین در شهرتهران بعضی تیم ها را ناچار می کند که ورزشگاه انقلاب کرج را انتخاب کنند.  با اینکه مجتبی حسینی که با پیکان در ورزشگاه انقلاب پیروز بوده، نشانگر این است که زمین انقلاب کرج کیفیت زیادی ندارد. به ویژه اگر حین بازیها بارش باران یا تغییرات جوی صورت بگیرد.
 
گفته می شود استقلال و پیکان بابت برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی مشکلی نداشتند؛ اما نکته اینجاست که در روز ۱۸ آذر ماه سال جاری، پرسپولیس هم در تهران به مصاف هوادار می رود. هر چند بازی سرخابی ها در هفته نهم لیگ برتر به صورت همزمان برگزار نمی شود، اما نظر شورای تامین با تیم های استقلال و پیکان متفاوت است. 
 
پیش از این شاگردان فرهاد مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی رفتند. این جدی ترین تجربه استقلال در زمین ناهموار  لیگ برتر بود. در آن بازی، استقلال نتوانست تاکتیک های خود را به خوبی در زمین اجرا کند. هر چند بارش باران تاثیر زیادی داشت، منتهی از سهم ناهمواری زمین نمی توان گذشت. در آن بازی نگران در نگاه های اعضای کادر فنی استقلال مشهود بود. در دقایق پایانی استقلال، پیروزی را با تساوی عوض کرد! 
 
با این اوصاف حدس زدن این مسئله سخت نیست که  فرهاد مجیدی بابت کیفیت چمن ورزشگاه کرج نگران باشد. این در حالی است که استقلال در پایان هفته هشتم با ۱۴ امتیاز در رده ششم لیگ برتر قرار دارد. آخرین پیروزی استقلال در لیگ بیست و یکم مربوط به بازی ۸ آبان مقابل تراکتور  در ورزشگاه آزادی است. 
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها