به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۰۹۵۰۳

خبرهای بد از رتبه بندی معلمان

خبرهای بد از رتبه بندی معلمان
گروه جامعه: دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در توییتر نوشت: متاسفانه خبرهای بدی از لایحه نظام رتبه بندی معلمان به گوش می رسد.فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خصوص اخرین خبر‌ها از نظام رتبه بندی معلمان در توییتر نوشت: متاسفانه خبر‌های بدی از لایحه نظام رتبه بندی معلمان به گوش می‌رسد. گویا دولت و مجلس تفاهم کردند رتبه بندی را با رقم ۱۲۵۰۰ میلیارد تومان بااجرا از ٣١شهریور ۱۴۰۰ سرهم کنند در صد‌ها را از ۲۵ درصد به (٢٠ درصد برای پایین‌ترین رتبه) و ۷۵ درصدرا به (۶۰ ٪ برای بالاترین رتبه) تنزل داده اند.

در روز‌های گذشته محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت بود ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرایی کردن رتبه‌بندی معلمان کشور هدفگذاری شده و قرار است که ۲۵ هزار میلیارد تومان آن نیمه دوم امسال برای تحقق این راهبرد مهم تخصیص شود، اما صبح امروز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: ظرفیت دولت برای رتبه بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان است و این لایحه به شکل قانونی پیگیری می‌شود.
مرجع : ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها