به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۰۹۵۳۹

هشدار داده بودم؛ نبود کریم فاجعه است

هشدار داده بودم؛ نبود کریم فاجعه است
گروه ورزشی: مربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان معتقد است رئال امشب باید بسیار مراقب اینتر باشد و پیروزی و حتی تساوی برابر این تیم ساده نخواهد بود.امشب از هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان تیم های رئال مادرید و اینتر برابر هم قرار خواهند گرفت. صعود هر دو تیم قطعی شده اما رقابت برای صدرنشینی خواهد بود. رئال با کسب یک تساوی هم به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی می رود ولی اینتر محکوم به کسب پیروزی است.
 
شرایط دو تیم این روزها عالی است. رئال پس از برتری 0-2 بر سوسیداد فاصله در صدر جدول را به 8 امتیاز افزایش داد و اینتر هم پس از برتری 0-3 در زمین رم به رده دوم سری آ رسید.آریگو ساکی مربی مشهور فوتبال ایتالیا که زمانی مدیر ورزشی رئال نیز بود، در آستانه این بازی به گاترتا دلو اسپورت گفت:« دیروز برای آنچلوتی پیغام فرستادم و هشدار دادم که بسیار مراقب اینتر باشد چون شرایط فوق العاده خوبی دارند. او در پاسخ گفت که ما هم در بهترین شرایط قرار داریم و حالا دیگر مطمئنم که دیداری تماشایی را شاهد خواهیم بود.»
 
ساکی در مورد غیبت کریم بنزما در بازی امشب گفت:« کریم یک بازیکن خارق العاده است و غیبت او خبری بسیار خوب برای اینتر محسوب می شود. نبود کریم یک مشکل برای وینیسیوس نیز خواهد بود چرا که شکل بازی او باعث می شود تا وینیسیوس فضای کافی برای نفوذهایش پیدا کند. غیبت کریم می تواند برای هر تیمی یک فاجعه باشد.»
 
رئال مادرید:« آنها وقتی توپ را در اختیار دارند، عالی کار می کنند و به راحتی روی حریف شان مسلط می شوند ولی وقتی توپ را از دست می دهند، شرایط برعکس می شود. رئال کمتر روی کارهای دفاعی کار کرده و از این حیث آسیب پذیر است. اینتر اگر در برنابئو توپ و زمین را به رئال واگذار کند، در واقع اقدام به خودکشی کرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها