به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۰۹۵۷۸

خوشحالی سیمئونه از پیروزی برابر پورتو

خوشحالی سیمئونه از پیروزی برابر پورتو
گروه ورزشی: سرمربی اتلتیکو مادرید از پیروزی برابر پورتو و صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا به وجد آمده است.
 اتلتیکو مادرید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و توانست در ورزشگاه دراگائو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا بعد از لیورپول به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: از حضورم در اتلتیکو مادرید 10 سال می گذرد اما هم‌چنان این تیم من را به وجد می‌آورد و احساس شور و هیجان زیادی به من دست می‌دهد. در این بازی چند بازیکن باکیفیت خود را در اختیار نداشتیم با این حال پیروز شدیم چرا که بازیکنان جایگزین هم کیفیت لازم را داشتند. بازیکنان ما در این بازی یکدل و متحد بودند. سنگربان تیم واکنش‌های خوبی نشان داد.

او ادامه داد: طبیعی است که هواداران اتلتیکو مادرید از تیم انتظار پیروزی در هر بازی را داشته باشند. به هر حال ما اتلتیکو مادرید هستیم. پیام من برای رختکن و بازیکنان روشن است و آن این‌که در شرایط سخت هر آن‌چه را که در توان داری رو کن و به چیزی بیشتر از آن فکر نکن. ما در این فصل سه بازیکن بسیار خوب را جذب کرده‌ایم. ما در حال بهتر شدن هستیم و هنوز به سطحی که انتظار آن را داریم نرسیده‌ایم.

سیمئونه در پایان گفت: در گروه سختی قرار داشتیم و تکلیف صعود بسیار پیچیده بود. تنها برابر لیورپول نتوانستیم امتیاز به دست آوریم. ما باید در بازی‌های بعدی بهتر و بهتر شویم. برای یک تیم مهم بازی نیست بلکه نتیجه از همه چیز مهم‌تر است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها