به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۰۹۵۸۶

شغل رویایی مدیرعامل سابق توئیتر چیست؟

شغل رویایی مدیرعامل سابق توئیتر چیست؟
گروه فناوری: جک دورسی مدیرعامل سابق توئیتر قبلا گفته بود که برای من بیت کوین همه چیز را تغییر داد و علاقه به کار در حوزه ارز‌های دیجیتال دارد.جک دورسی که چند روز قبل از سمت خود به عنوان مدیرعاملی توئیتر استعفا کرد با اینکه شرکت اسکوئر را هم مدیریت می‌کند، اما هنوز وارد شرکت دیگری نشده و بسیاری منتظر این هستند که ببینند او چه می‌کند و در چه حوزه‌ای به کار خود ادامه می‌دهد.
 
مدیر عامل سابق توئیتر، سال گذشته را صرف بیت کوین و استفاده از شرکت‌های چند میلیارد دلاری برای گسترش این تجارت کرده است. او در این باره در ماه آگوست توئیت کرد: "بیت‌کوین یک کشور تقسیم شده (و در نهایت دنیا) را متحد خواهد کرد."

در کنفرانسی که امسال در میامی با محوریت بیت کوین برگزار شد، او گفت: "برای من بیت کوین همه چیز را تغییر داد. فکر نمی‌کنم در طول زندگی‌ام چیز مهم‌تری وجود داشته باشد که بتوانم روی آن کار کنم و فکر نمی‌کنم چیزی توانمندتر از بیت کوین برای مردم در سراسر جهان وجود داشته باشد."هیجان او هم توئیتر و هم اسکوئر را به سمت پذیرش بیت کوین و ویژگی‌های بلاک چین محور سوق داد. در ماه جولای، دورسی گفت که این بخش بزرگی از آینده شرکت او خواهد بود. ابتکارات اخیر در Square شامل یک کیف پول سخت افزاری برای ذخیره بیت کوین و کاوش برای ساخت یک سیستم اختصاصی استخراج بیت کوین است.
برچسب ها: توییتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها