به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۰۹۶۶۰

اطمینان گاسپرینی به آتالانتا قبل از نبرد بزرگ

اطمینان گاسپرینی به آتالانتا قبل از نبرد بزرگ
گروه ورزشی: جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، گفت که "اوروبیچی‌ها" قبل از بازی خانگی «تعیین‌کننده» مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا، مطمئن هستند.به گزارش ایسنا، مردان گاسپرینی باید در برابر زیردریایی زرد پیروز شوند تا به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. اوروبیچی‌ها در سری آ چهارم هستند اما تساوی ۳-۳ مقابل یانگ بویز آن‌ها را در شرایط سختی در اروپا قرار داده است.
 
آتالانتا گروه F را با تساوی ۲-۲ مقابل ویارئال در اسپانیا آغاز کرد و گاسپرینی انتظار کار دشوار دیگری را دارد.
گاسپرینی گفت: ویارئال تیم قدرتمندی است، آن‌ها چند ماه پیش قهرمان لیگ اروپا شدند. آن‌ها در لیگ با مشکلاتی روبه‌رو هستند، اما این یک رقابت دیگر است. ما می‌دانیم که انتظار چه مشکلاتی را داریم. ما بعد از نتایج خوب به زمین می‌رسیم، اما باید هم شکست‌ها و هم بردها را فراموش کنیم. ما بازی تعیین کننده‌ای را در خانه انجام خواهیم داد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

تیم جان پیرو گاسپرینی در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته، در حالی که ویارئال هفت امتیازی و دوم است. در واقع شرایط جدول به گونه‌ای است که آتالانتا فقط با کسب برد در این دیدار می‌تواند راهی دور بعدی شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها