به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۰۹۶۶۲

حضور جوکوویچ در اپن استرالیا قطعی شد

حضور جوکوویچ در اپن استرالیا قطعی شد
گروه ورزشی: برگزارکنندگان مسابقات آزاد استرالیا حضور نواک جوکوویچ در اولین تورنمنت گرند اسلم سال جدید را تایید کردند.به گزارش ایسنا، برگزارکنندگان مسابقات آزاد استرالیا حضور نواک جوکوویچ در اولین تورنمنت گرند اسلم سال جدید را تایید کردند. جوکوویچ می‌تواند برای شروع اولین گرند اسلم سال جدید و دفاع از عنوان خود، درخواست مجوز ویژه کند. فقط بازیکنان کاملاً واکسینه شده مجاز به شرکت در مسابقات هستند اما جوکوویچ وضعیت واکسیناسیون خود را به دلیل رعایت حریم خصوصی مشخص نکرده است.
 
برگزارکنندگان مسابقات ATP کاپ پیش از این روز سه شنبه اعلام کرده بودند که جوکوویچ در تیم صربستان برای مسابقات تیمی از اول تا نهم ژانویه در سیدنی حضور دارد. این باعث می شود که این بازیکن ۳۴ ساله در مسابقات آزاد استرالیا شرکت کند.این تنیسور صرب در فینال تنیس اپن استرالیا ۳ بر صفر دنیل مدودف را شکست داد و برای نهمین بار فاتح این رقابت‌ها شد. تنیسور صربستانی دوباره نشان داد گرند اسلم ملبورن متعلق به او است.
با این حال باید تاکید شود که سرنا ویلیامز بزرگترین غایب این دوره از رقابت‌هاست و نمی‌تواند در این بازی‌ها حضور داشته باشد.
برچسب ها: نواک جوکوویچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها