به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۳۰۹۶۹۵

تغییر بزرگ در پی‌اس‌جی در راه است؟

تغییر بزرگ در پی‌اس‌جی در راه است؟
گروه ورزشی: رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی و حتی پرتغالی به طور همزمان خبر از حضور زیدان در پاریس و جدی شدن حضور او در پاری‌سن‌ژرمن داده‌اند. پاری‌سن‌ژرمن در آستانه ایجاد تغییراتی بزرگ روی نیمکت مربیگری خود است. آنها می‌خواهند زین‌الدین زیدان را جایگزین مارئوریسیو پوچتینو کنند و به نظر می‌رسد که این بار این موضوع را جدی‌تر از همیشه دنبال می‌کنند.
 
چند رسانه اسپانیایی و فرانسوی روز چهارشنبه خبر از مذاکرات پاریسی‌ها با زیدان داده‌اند. روزنامه پرتغالی آبولا نیز گزارشی در همین رابطه رفته است.حدود دو هفته پیش بود که بعد از اخراج اوله گنار سولشائر از منچستریونایتد، شایعه حضور احتمالی پوچیتینو در منچستریونایتد و رفتن زیدان به پاری‌سن‌ژرمن مطرح شد که هیچکدام از این اتفاق‌ها در نهایت رخ نداد و مسئولان باشگاه پاریسی نیز آن شایعه را تکذیب کردند.

اما این بار مجددا این موضوع مطرح شده و بعضی رسانه‌ها نوشته‌اند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد پوچتینو را اخراج کرد. دلیل آنها این است که این مربی آرژانتینی نتوانسته تاکتیکهای خود را به ستاره‌های تیم پاریسی تحمیل کند و در استفاده همزمان از مسی و امباپه و نیمار و هماهنگ کردن آنها نیز مشکل دارد. ضمن اینکه او برخورد مناسبی با بی انضباطی‌های داخل تیم نیز نداشته است.

از سوی دیگر زین‌الدین زیدان که در حال حاضر بدون تیم است به همراه کادر فنی اش در روز چهارشنبه در شهر پاریس دیده شده‌اند. روزنامه اسپانیایی «آ اس» به همراه رسانه‌های فرانسوی از جمله «RMC» و «اکیپ» نیز گزارشهای مشابهی را در این مزینه منتشر کرده‌اند. گفته می‌شود پاریسی‌ها می‌خواهند برای نقل و انتقالات ژانویه زیدان را به تیم خود بیاورند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها