کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ژاوی:این حق بارسلونا نیست

18 آذر 1400 ساعت 7:00


گروه ورزشی: تیم فوتبال بارسلونا بازهم به بایرن باخت تا رسما با لیگ قهرمانان وداع کند. بارسا باید  بایرن را می‌برد یا بنفیکا برابر دیناموکیف متوقف می‌شد تا بتواند راهی دور بعد شود ولی بنفیکا در خانه دو گل زد و بارسا در مونیخ سه گل دریافت کرد. بارسا پس از 20 سال یک بار دیگر در لیگ اروپا حاضر خواهد بود.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بایرن بهتر از ما بود و البته ما هم سعی مان را کردیم. در شروع بازی پرس خوبی داشتیم ولی بایرن رفته رفته بهتر شد و از ما بهتر کار کرد. ما تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم و در نهایت بازی را باختیم. این واقعیت تلخی است که به آن روبرو شده ایم و از حالا دوره ای جدید در بارسا شروع خواهد شد.
معتقدم باید از بارسا توقع بسیار بیشتری داشت و این ناکامی باید محلی برای تعمق بیشتر و تغییر شرایط باشد. امروز برابر بایرن بد کار نکردیم ولی نشد. لیگ اروپا واقعیت امروز بارسلوناست و به این تورنمنت نهایت احترام را خواهیم گذاشت. تلاش خواهیم کرد بارسا را به جایگاهش واقعی اش برسانیم که البته همه می‌دانیم لیگ اروپا نیست. روبرو شدن با این واقعیت برایم بسیار سخت و عذاب‌آور است ولی چاره ای نداریم.»
ژاوی ادامه داد:«این حق بارسلونا نیست که در لیگ اروپا باشد. خیلی چیزها دست به دست هم دادند تا به اینجا برسیم و من خودم را هم مسئول می‌دانم. فکر می‌کردم بتوانیم بایرن را شکست دهیم ولی نشد. معتقدم کسی که تلاش می‌کند بالاخره به نتیجه می‌رسد. باید سخت کار کنیم و با قبول این واقعیت تلخ، به دنبال بهتر کردن شرایط باشیم. هدف ما از این پس باید فتح لیگ اروپا باشد.»


 


کد مطلب: 309733

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309733/ژاوی-این-حق-بارسلونا-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir