به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۰۹۷۵۷

سازمان سنجش ایمیل یا پیامک قبولی نمی‌زند

سازمان سنجش ایمیل یا پیامک قبولی نمی‌زند
گروه جامعه: سازمان سنجش اعلام کرد برخی از افراد سودجو با ارائه گواهی‌های جعلی قبولی در دانشگاه‌ها درصدد کلاهبرداری هستند.
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع تمام داوطلبان آزمون‌های سراسری می‌رساند، پیرو اخبار و اطلاعات دریافتی، برخی از افراد سودجو با ارائه گواهی‌های جعلی قبولی در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا ایمیل‌های جعلی، درصدد کلاهبرداری از تعدادی از هموطنان و متقاضیان ورود به دانشگاه بوده‌اند.
برای اطلاع متقاضیان آزمون‌ها، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام می‌شود.
سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی پذیرفته شدگان نهایی تمام آزمون‌ها را به صورت رسمی و مستقیم در پورتال دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بارگذاری کرده و امکان هیچ گونه ثبت نام دیگر، غیر از سیستم اعلام رسمی این سازمان وجود ندارد.
این سازمان هیچگاه از طریق ایمیل و یا پیامک، گواهی قبولی و یا گواهی به منظور ثبت نام در دانشگاه برای داوطلبان و متقاضیان را صادر نمی‌کند.
داوطلبان در هنگام مواجهه با این افراد کلاهبردار، مراتب را از طریق آدرس الکترونیکی: hefazatazmon@sanjesh.org ، به مرکز حراست و حفاظت آزمون‌های این سازمان اطلاع دهند.
برچسب ها: سازمان سنجش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها