به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۰۹۷۸۳

علی رضوانی در لیست تحریمی انگلیس قرار گرفت

علی رضوانی در مقابل روح‌الله زم (فعال رسانه‌ای كه اعدام شد)
علی رضوانی در مقابل روح‌الله زم (فعال رسانه‌ای كه اعدام شد)
 گروه سیاسی: دولت انگلیس می‌گوید ۱۳ نفر از ناقضان حقوق بشر در جهان را مورد تحریم قرار داده است،
نام سه ایرانی هم در میان مقامات رواندا که در پرونده «پل روسسا باگینا»، قهرمان مبارزه با نسل‌کشی این کشور دست داشتند و هم‌‌چنین چینی‌هایی که مسلمانان «اویغور» را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، قرار گرفته است. این افراد که در کنگره بریتانیا به عنوان ناقضان حقوق بشر شناخته شده‌اند، مورد تحریم‌هایی قرار گرفته‌اند که شامل ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی‌های این افراد در این کشور می‌شود. علی قناعت‌کار، غلامرضا ضیایی و علی رضوانی ایرانیانی هستند که نام‌شان در این فهرست قرار گرفته است. 
کریس برایانت، نماینده پارلمان در سخنرانی  چهارشنبه ۱۷ آذر  ۱۴۰۰ درباره سه نفر ایرانی ادعا کرد:: «از سال ۱۳۵۸، بازداشت خودسرانه، شکنجه و بدرفتاری ایران با اتباع خارجی و دوتابعیتی به دلیل اعمال اهرم دیپلماتیک بر کشورهای خارجی تشدید شده است. گروگان‌گیری تحت حمایت دولت، به بخشی از سیاست خارجی تبدیل شده است.» او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پرونده «نازنین زاغری رتکلیف» و «انوشه آشوری»، دو تبعه بریتانیایی که در حال حاضر در ایران به مدت پنج سال و نیم و چهار سال و نیم در حبس هستند، اشاره کرد و گفت: «قلب ما برای آن‌ها آتش می‌گیرد.»

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ۱۵:۲۲
باشه ما هم باور کردیم زم مهره صادرتی نبود و تازه اعدامش هم کردند. لعنت بر هر چی آدم دروغگو (379958)
بکتاش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ۱۷:۰۵
اگر شرایط برای قرار گرفتن در لیست تحریم های آمریکا خیلی سخت نیست و ظرفیت پذیرش تکمیل نشده، ما هم درخواست بدهیم. شاید شانس بگیرد الکی الکی معروف شویم. انشاالله علی برکت الله (379967)
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۳۵
درود بر شما

خسته نباشید

بهار نیوز رسانه ی دوست داشتنی و حق گو

از اسفند ۹۰ که افتتاح شد تا الان که آذر ۱۴۰۰ هست دوستدار و مخاطب این رسانه هستم و بهار نیوز رو به خیلی ها معرفی کردم و اونا هم مخاطب پروپاقرص شدند.

اما لازمه که یک تغییراتی در بهار نیوز داده بشه

بهار نیوز شجاع ترین رسانه ی داخل ایران هست. واقعا حقش بیشتر از اینهاست و باسد بیشتر از اینها شناخته شده باشه.

پیشنها دارم کار رو وسعت بدین.

(ادامه پیام در کامنت بعدی) (380025)
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۴۲
پیشنهاد میکنم کار رو وسعت بدین
اگه بتونید خبرنگار افتخاری از شهرها و مناطق مختلف بگیرید. تا عکس و خبر و فیلم و مطالب اختصاصی براتون ارسال بشه . سعی کنید اخبار اختصاصی بهار نیوز زیاد بگذارید. یعنی اخباری که نخستین بار از طریق بهار نیوز منتشر بشه و منبع اصلی اون بهار نیوز باشه. این باعث میشه که رسانه های دیگه خبر رو به نقل بهار نیوز نشر دهند و بهار نیوز بیشتر شناخته بشه (380026)
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۴۴
سعی کنید توی کانال تلگرام و پیج اینستاگرام از مخاطبان و همراهان بهار نیوز بخواین که روزانه مطالب رو در گروههای تلگرامی و واتساپی به اشتراک بگذارند. یا در اینستاگرام مخاطبان مطالب رو برای دیگران ارسال کنند.

این بهترین روش برای انتشار بیشتر مطالب و عضو گیری بیشتر و در نتیجه آشنایی بیشتر مردم با بهار نیوز و شبکه های اجتماعی بهار نیوز هست (380027)
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۴۵
همچنین خودتون هم روزانه مطالب بیشتری در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام بهار نیوز منتشر کنید. هر چی بیشتر بهتر (380028)
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۴۷
مطمئن باشید با روش هایی که گفتم خیلی بیشتر شناخته تر خواهید شد. لطفا در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام از مخاطبان دعوت کنید که پستها را به اشتراک بگذارند و بهار را به دیگران معرفی کنند

حق بهار نیوز اینه که خیلی بیشتر از اینها شناخته شده بشه.

همچنین بهتره اخبار رو اولش بنویسید به گزارش بهار نیوز (380029)
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۴۹
لطفا مواردی که عرض کردم رو حتما بهش توجه کنید
همچنین یک اکانت تلگرامی جهت روابط عمومی در قسمت بیوی کانال تلگرام بهار نیوز قرار دهید تا از طریق اون مخاطبان مطالب رو ارسال کنند و باهاتون در ارتباط باشند. معمولا همه رسانه ها دارند یک اکانت تلگرامی برای روابط عمومی. حتما توجه کنید به این موضوع (380030)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها