کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند از ناحیه زنان است

هشدار وزیر کشور درباره خطر زنان برای انقلاب!

18 آذر 1400 ساعت 14:38

گروه سیاسی: وزیر کشور اظهار کرد: بانوان نقش نظارت، پایش و بسیج کردن ظرفیت در استانها را بر عهده بگیرند.
 


دومین روز از نخستین نشست سراسری مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور در دولت سیزدهم با حضور  احمد وحیدی و  اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد. در این نشست وزیر کشور با اشاره به اینکه نقش بانوان از نقش مردان مهمتر است و این شعار نیست و یک واقعیت است، گفت: اینکه غربی‌ها با معیارهای خودشان به ما بگویند زن مهم است هیچ نیازی نداریم که از فکر ناقص، ضعیف و مادی غرب بهره بگیریم و نشان دهیم که زن جایگاه مهمی دارد. افکار فمینیستی به جز تحقیر و تضعیف موقعیت زن آثار دیگری ندارد، بلکه باید به دنبال ارتقاء بالاتری باشیم و با مکتب های فکری که امروز در رابطه با زن وجود دارد کاملاً حساب مان را جدا کنیم و بدانیم که خودمان در این رابطه همه چیز داریم.
وحیدی تاکید کرد: ما باید فرصت ها و تهدیدها را در حوزه زنان بشناسیم اعتقاد دارم اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند از ناحیه زنان است و اگر موفق هم بشود باز هم از ناحیه بانوان خواهد بود.شناخت فرصت ها و تهدیدها در حوزه زنان بسیار مهم است و کارکرد دشمن بر فکر، اندیشه، روان ، اخلاق و عملکرد بانوان خیلی مهم است. وزیر کشور خطاب به مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور بیان کرد: به جهت مسئولیتی که داریم و به دلیل اینکه در جایگاه حاکمیتی هستیم هیچ کاری مهمتر از پرداختن به موضوع زنان و خانواده در جامعه اسلامی نیست. در جایگاهی که هستید مجموعه استانداری باید در خدمت شما باشد و شما باید جهت کار را نشان دهید.
وی تاکید کرد: شبکه‌های هم اندیشی به طور ویژه تشکیل شود، کار فرهنگی لازم است اما کافی نیست ترکیبی از کار سخت و نرم، اجبار و اختیار و الزام و تمایل باید کنار هم باشند.  وی به زنان بد سرپرست و بی سرپرست اشاره کرد و گفت: هر چند که آنها تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند اما شما هم باید بدانید که آنها در چه وضعی هستند و در چه شرایطی به سر می برند.
وزیر کشور اظهار کرد: باید یک شبکه سازی خوب و مطمئن از بانوان هم فکر تشکیل دهید، سیستم را فعال کنید. مسئولیت بزرگی بر عهده شما است، شما یک نقش نظارت، پایش و بسیج کردن ظرفیت در استانها را بر عهده دارید.
وحیدی در پایان خطاب به مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور اظهار کرد: غربی‌ها در دریایی از غفلت در حال غرق شدن هستند ما یک مانیفست و منشور بسیار قوی درخصوص بانوان داریم و شما باید در استان ها پیگیر تحقق این منشور جمهوری اسلامی باشید و ظرفیت های وزارت کشور کاملاً پشتیبان شما در تحقق این مسیر است.


کد مطلب: 309789

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/309789/هشدار-وزیر-کشور-درباره-خطر-زنان-انقلاب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir