به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۳۰۹۸۰۹

سرنوشت بازار رمز ارز با سویه اومیکرون

سرنوشت بازار رمز ارز با سویه اومیکرون
گروه اقتصادی:بهبود اقتصاد جهانی با شیوع سویه اومیکرون کمی مورد تردید قرار گرفته است. اومیکرون بازارهای سنتی را به لرزه درآورد و وحشت به حوزه رمز ارز سرایت کرد و بیت کوین (BTC-USD) هفته گذشته به پایین‌ترین سطح ماهانه ۵۴ هزار دلار (۴۰ هزار و ۷۰۵ پوند) رسید.
 این سقوط پس از اینکه بیت کوین در اوایل نوامبر به رکورد بیش از ۶۹ هزار دلار رسید، بسیار چشمگیرتر شد.نیکلاس کاولی، استراتژیست شرکت مبادلات ارزی DailyFX گفت: فروش خطرآفرین یک‌جا و ارزان ارزهای دیجیتال، هم سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و هم سرمایه‌گذاران نهادی را به دارایی‌های امنی مانند خزانه‌داری آمریکا، ین ژاپن و طلا سوق داد. این اقدام سرمایه‌گذار با افزایش ۰.۶ درصدی طلا در روز جمعه آشکار شد و روز را با ۷.۳۰ دلار افزایش به ۱۷۹۱.۴۰ دلار در هر اونس به پایان رساند.
در بازارهای ارزهای دیجیتال، بسیاری از سرمایه‌گذاران خرید مجدد را به زمانی که خطر اومیکرون کاهش یابد، موکول کردند؛ یا زمانی که مشخص شود که نوع اومیکرون کمتر از آن چیزی است که از آن واهمه دارند. در اوایل این هفته، این احساسات با بازخرید قیمت بیت کوین به ۵۸ هزار دلار افزایش یافت.
ایان تیلور، مدیر اجرایی  کریپتو یو کی، معامله‌گران را این‌طور توصیف کرد که در این زمان از عدم اطمینان پیش از قفل‌های احتمالی سود می‌برند و سرمایه خود را به پول نقد یا دارایی‌های با نوسان کمتر اختصاص می‌دهند.اما حتی قبل از فروش یکجا و ارزان جمعه گذشته، بسیاری از تحلیل‌گران به نشانه‌هایی اشاره کردند که قیمت بیت‌ کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اصلی، همان مسیر اواخر سال ۲۰۱۷ و سقوط متعاقب آن در اوایل ژانویه ۲۰۱۸ را دنبال می‌کنند؛  از اوایل ژانویه ۲۰۱۸ تا سپتامبر ۲۰۱۸، ارزهای دیجیتال ۸۵ درصد سقوط کردند و چیزی را که «سقوط بزرگ رمزنگاری» نامیده شد، بدتر از فروپاشی ۷۸ درصدی حباب دات کام در سال ۲۰۰۰ کرد.



 
برچسب ها: اومیکرون
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها