به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۳۰۹۸۴۳

پدر لئوناردو دی‌کاپریو هم وارد دنیای بازیگری شد

پدر لئوناردو دی‌کاپریو هم وارد دنیای بازیگری شد
گروه هنری: جورج، پدر لئوناردو دی‌کاپریو، با حضور افتخاری در «پیتزای شیرین‌بیان Licorice Pizza»، کمدی درام جدید پل تامس اندرسن، وارد عرصه بازیگری شد.
این داستان عاشقانه که در سال ۱۹۷۳ می‌گذرد، دو ستاره تازه‌وارد دارد، آلانا هایم، عضو گروه پاپ راک هایم، و کوپر هافمن، پسر مرحوم فیلیپ سیمور هافمن. در این فیلم شان پن، بردلی کوپر، تام واتس و بنی سفدی نیز بازی می‌کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که دی‌کاپریو، بازیگر فیلم «بازگشته Revenant»، روز یکشنبه ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در اکران نخست فیلم جدیدش «به بالا نگاه نکن Don't Look Up»، با بازی جنیفر لارنس، حضور داشت که از نقش‌آفرینی پدرش در فیلم اندرسن مطلع شد، فیلمی که تحسین منتقدان را برانگیخته است و درباره دوره بلوغ و بزرگسالی است. دی‌کاپریو همان روز در گفت‌و‌گو با ایی‌تی‌ (ET)، ضمن ابراز تعجب گفت: «هنوز ندیده‌ام اما پدرم، جورج دی‌کاپریو، در فیلم پل تامس اندرسن نقشی کوتاه و افتخاری دارد!» این بازیگر برنده اسکار در واکنش به خبر، اضافه کرد: «امروز روز خوبی بود.»
 اولین بار کایل باکنن، روزنامه‌نگار نیویورک تایمز، این خبر را فاش کرد که جورج در فیلم اندرسن نقش یک «هیپی عجیب‌و‌غریب در فروشگاه تشک آبی» را بازی می‌کند. اندرسن به این خبرنگار گفت او «تصویری خلق کرده بود از صاحب یک کلاه‌گیس‌فروشی که این تشک‌های آبی را می‌فروشد» و کسی را می‌شناخت که دقیقا شبیه او بودــ اما یادش نمی‌آمد چه کسی. اندرسن گفت: «و مثل اینکه صاعقه به من خورده باشد، یادم آمد که بابای لئو دقیقا شبیه این است!» کارگردان «شب‌های عیاشی Boogie Nights» پیگیر جورج شده بود و برایش در مورد شخصیتی که می‌خواست بازی کند توضیح داده بود. جورج سریع موافقت کرده بود در «پیتزای شیرین‌بیان» نقش داشته باشد و از اندرسن پرسیده بود آیا دی‌کاپریو گفته بود که او یک شرکت تشک آبی دارد. جورج ۷۸ ساله به اندرسن گفته بود: «اسمش فاگی باتم است.» «پیتزای شیرین‌بیان» ۲۶ نوامبر در برخی سینماهای آمریکا اکران شد و سپس در ۲۵ دسامبر در سراسر کشور اکران می‌شود. این فیلم در ۷ ژانویه ۲۰۲۲ در بریتانیا اکران خواهد شد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها