به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۰۹۹۶۰

ماجرای قهر کردن نیکی کریمی با هادی حجازی‌فر

ماجرای قهر کردن نیکی کریمی با هادی حجازی‌فر
گروه فرهنگی: فیلم‌سینمایی «آتابای» با گارگردانی نیکی کریمی و بازی هادی حجازی‌فر جواد عزتی و سحر دولتشاهی در سینماها اکران می‌شود.شب گذشته(پنجشنبه ۱۸ آذر) حجازی‌فر در برنامه کافه‌آپارات مقابل فریدون جیرانی نشست و به سوالات او درباره «آتابای» پاسخ داد.

در ابتدا هادی حجازی‌فر که بازیگر این فیلم است درباره کارگردانی نیکی کریمی گفت: «بیش‌ترین امتیاز فیلم «آتابای»، کارگردان آن خانم نیکی کریمی است که از بازیگر بازی خوبی می‌گیرد.»حجازی‌فر خاطره‌ای از پشت‌صحنه فیلم سینمایی «آتابای» تعریف کرد و گفت: «موقع‌بازی من واقعا در آتابای گم شده بودم. همان سکانسی که لای درخت‌های آلبالو می‌دوم و ما این میوه‌ها را با کود روی درخت نگه داشته بودیم، دکوپاژ خانم کریمی اینگونه بود که من از روبه رو بدوم و این درخت‌ها بسیار خشک و شکننده بودند، موقع دویدند سر و صورت من به این شاخه‌ها اصابت کرد.»

او درباره واکنش نیکی کریمی نسبت به این موضوع گفت: «خانم کریمی پس از این ماجرا عصبانی شد و گفت من بازیگری که به خودش آسیب می‌رساند را نمی‌خواهم. تو اصلا بازیگر نیستی و به نحوی قهر کردند. در موقعیت‌های بعدی به گفتند به من اعتماد کن و در نهایت سکانسی که بسیار آن را دوست دارم رقم خورد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها