به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۱۰۰۶۳

سامانه بارشی آخر هفته وارد کشور می‌شود

سامانه بارشی آخر هفته وارد کشور می‌شود
گروه جامعه: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی آخر هفته از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران خبر داد.بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال شرق و شرق وزش باد پیش‌بینی شده است. به‌تدریج فردا با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در این روز وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش یافته و در برخی مناطق همراه با گردوخاک خواهد بود. در این مدت در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه این وضعیت در کشور ادامه خواهد داشت و به‌تدریج غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش می‌یابد. روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در کل کشور جو پایداری مستقر است و کیفیت هوا در شهر‌های تهران، کرج، اراک و اصفهان به حد ناسالم برای تمام گروه‌ها خواهد رسید.

بعدازظهر در ارتفاعات واقع در شمال غرب و غرب بارش پراکنده روی می‌دهد و پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از غرب و شمال غرب بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی شده است.همچنین طی روز‌های چهارشنبه وپنجشنبه در استان اردبیل و غرب سواحل دریای خزر وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
 
برچسب ها: سامانه بارشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها