به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۱۰۰۸۵

کارلوس کی‌روش دوباره جنجال کرد

کارلوس کی‌روش دوباره جنجال کرد
گروه ورزشی: سرمربی سابق ایران از جمله منتقدان فیفاست. کارلوس کی روش که این هفته ها زیاد در اخبار بوده، باز هم جنجال کرد. مصر امشب در عرب کاپ به مصاف اردن می رود. کی روش از برنامه ریزی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا بابت زمانبندی رقابت ها انتقاد کرد. او با تمسخر گفت: «اخبار را خواندم. به نظرم دوباره طوفانی بزرگ در راه است. فوتبال هر هفته برای ما مشکلات بزرگی ایجاد می کند. ما همیشه به دنبال راه حل هایی برای نجات پیدا کردن از این مشکلات هستیم. فیفا و کاف به نظرم نمی توانند امری ساده را بفهمند. بازیکنان ملی همان بازیکنان باشگاهی هستند!»
 
او اضافه کرد: «انسان از زمان تولد آرزوی پرواز کردن دارد. الان ما در فوتبال هم یک آرزوی جدید داریم و باید یک بازیکن همزمان در دو بازی حضور پیدا کند. باید این بازیکن یک پا و یک دستش را در یک بازی و پا و دست دیگرش را در بازی دیگر بگذارد. بازیکنان ما بال ندارند که پرواز کنند.»

باشگاه الاهلی مصر در جام باشگاه های فوتبال جهان به عنوان قهرمان آفریقا حضور دارد. چند بازیکن الاهلی ملی پوش است و بازی های این تیم باشگاهی بزرگ مصر با مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 تداخل دارد. به همین خاطر کی روش از مقابله با باشگاه الاهلی در این موضوع نگران است.
برچسب ها: کارلوس کی‌روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها