به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۱۰۳۴۹

سطح لیگ نسبت به گذشته افت کرده است

سطح لیگ نسبت به گذشته افت کرده است
گروه ورزشی: مدیر فنی تیم بسکتبال بانوان سپاهان با اشاره به حضور زیاد تیم‌های تهرانی در لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط موجود و تمرکز بازی‌ها در تهران، تیم‌های تهرانی با توجه به کاهش هزینه‌ها حضور پررنگ‌تری در رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری داشتند و نبود تیم‌های دیگر استان‌ها موجب کاهش افت سطح لیگ شده است.
 
به گزارش ایسنا، سپیده جعفری با اشاره به شروع دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر از اواسط هفته در تهران اظهار کرد: دور برگشت مسابقات از روز سه‌شنبه در تهران آغاز می‌شود، در دور رفت توانستیم دو پیروزی مقابل پاز و ستاد شرکت ملی گاز تهران و ۲ شکست مقابل اکسون و پالایش نفت آبادان کسب کنیم و در رده چهارم بعد از تیم‌های اکسون، پالایش نفت آبادان و پاز قرار بگیریم.

وی افزود: تیم جوانی داریم که انگیزه‌های زیادی دارند، بیشتر نفرات تیم سپاهان از بازیکنان فصل گذشته هستند که در دسته یک حضور داشتند و چند نفر بازیکن دیگر به تیم اضافه شدند.وی در خصوص سطح رقابت‌های این فصل لیگ گفت: سطح لیگ نسبت به گذشته افت کرده، تعداد تیم‌های غیر تهرانی در لیگ کم شده و به همین دلیل ظرفیت خوب و بالای استان‌های دیگر مشخص نیست؛ با توجه به تمرکز برگزار شدن مسابقات در تهران و کاهش هزینه تیم‌های تهرانی، اکثر تیم‌های تهرانی وارد لیگ برتر شدند؛ اگر نگاهی به تیم‌های حاضر در لیگ داشته باشید این مسئله مشخص است.

جعفری اضافه کرد: اختلاف بین تیم‌ها از همان ابتدای لیگ مشخص بود و تیم‌های مدعی مثل شیمیدر و گروه بهمن نیز برای دور برگشت و ادامه لیگ در حال گرفتن بازیکن خارجی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها