به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۳۱۰۷۲۹

توییت ایلان ماسک، نرخ دوج‌کوین را صعودی کرد!

توییت ایلان ماسک، نرخ دوج‌کوین را صعودی کرد!
گروه اقتصادی: ظهر امروز پس از اینکه ایلان ماسک (مالک شرکت تسلا و رمز ارز دیجیتالی دوج‌کوین) در یک توییت کوتاه نوشت: «شرکت تسلا بعضی از کالاهای خود را قابل خریداری با دوج کوین کرد تا ببینیم چطور پیش خواهد رفت!» نرخ دوج‌کوین تا ۲۷ درصد رشد قیمتی داشته است و به 21 سنت رسید هرچند ساعاتی بعد مجدد نزولی شد و به 18 سنت کاهش یافت. این در حالیست که سایر رمزارزها همچنان در حالت نزولی و اُفت قیمت هستند. در حال حاضر بیت کوین در مدار 47 هزار دلار و اتریوم در مدار 3800 دلار قرار دارند. 

همزمان با انتخاب شدن ایلان ماسک به عنوان چهره برتر سال ۲۰۲۱،او گفته دوجکوین ابزار پرداختی بهتری نسبت به بیتکوین است. حجم تراکنش بیتکوین کم است و هزینه هر تراکنش زیاد است. حداقل در سطح پایه خود، برای ذخیره ارزش مناسب است، اما اساساً، بیت کوین جایگزین خوبی برای ارز معاملاتی نیست. او توضیح می‌دهد که Dogecoin «کمی» تورم‌زا است اما درصد تورم میم کوین در واقع با گذشت زمان کاهش می‌یابد.
در همین حال، تحلیلگران انتظار دارند قیمت بیت‌کوین پس از کاهش امروز به 45.7 هزار دلار حتی به 40 هزار دلار کاهش یابد. به گفته تحلیلگران، الگوی تحلیل تکنیکال کلاسیک و داده‌های درون زنجیره‌ای نشان‌دهنده جریان قوی تا ۴۰ هزار دلار است، قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد روزانه ۴۵۶۷۲ دلار کاهش می‌یابد. روز دوشنبه، چشم‌انداز کوتاه‌مدت بیت‌کوین پس از کاهش قیمت به پایین‌ترین سطح روزانه ۴۵۶۷۲ دلار بدتر شد، که فاصله زیادی با افزایش امیدوارکننده آخر هفته به بالای مرز ۵۰۰۰۰ دلار داشت. با نزدیک شدن به پایان سال و بالاترین رقم تاریخی در حدود 33 درصد، معامله گران احتمالاً پیش بینی های خود را مجدداً تعدیل می کنند و هدف 100000 دلاری بیت کوین را در سال 2022 کمتر پیش بینی می‌کنند.
آیا زمان بازگشت قدرتمند کاردانو فرارسیده است؟
با توجه به اینکه قیمت بیت‌کوین ($BTC) دوباره در آستانه شکستن 50 هزار دلار است، به نظر می‌رسد که بازار رمزارزها درحال بهبود یافتن از ضررهای اخیر است. قیمت کاردانو ($ADA) پس از افت شدید و روند ضعیف یک ماه گذشته، در حال تغییر دادن سناریو است. با این حال، بلافاصله پس از عبور از روند نزولی، این دارایی دوباره وارد همان سطوح انباشت قبلی شده است. به همین دلیل بسیار مهم است که قیمت کاردانو بالاتر از سطوح فعلی باقی بماند. فروش اخیر تا حد زیادی برای کل فضای رمزارزها هزینه داشته است. اکثر دارایی‌های دیجیتال در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، نزدیک به 25 درصد سقوط کرده‌اند. با این حال، بهبود زودتر از آنچه تصور می‌شد آغاز شد. در حال حاضر، شکل گیری کندل دوجی در بازه زمانی روزانه نشان دهنده شاخ به شاخ شدن گاوها و خرس‌ها است. قیمت کاردانو در ساعات اولیه معاملات امروز از کانال موازی نزولی بالاتر رفت و در حال حاضر به سختی تلاش می‌کند تا در سطوح حفظ شود تا از یک صعود تقلبی جلوگیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها