به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۳۱۰۷۳۳

جواد نکونام: شرایط ما ایده‌آل نیست

جواد نکونام: شرایط ما ایده‌آل نیست
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سعی می‌کنیم در بازی با گل‌گهر بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم. جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل‌گهر سیرجان گفت: از سالی که تیم گل‌گهر به لیگ برتر صعود کرده، برنامه ریزی خوبی داشته اند و توانسته اند شرایط تیمشان را سال به سال بهتر کنند. آنها با برنامه جلو آمده اند و با هزینه‌هایی که می کنند برای آینده باشگاه و استانشان برنامه های خوبی دارند.

او ادامه داد: به نظرم کار خوبی در اینجا صورت می گیرد و امیدوارم تداوم داشته باشد. گل‌گهر یک تیم خوب، جان‌دار و با برنامه ای است. انتظار یک دیدار سخت و سنگین را داریم و آماده این بازی هستیم تا بتوانیم فردا بهترین عملکرد را جلوی تیم خوب گل‌گهر سیرجان داشته باشیم.سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: می دانیم که آنها اکنون در بهترین شرایطشان هستند. شرایط ما ایده آل نیست ولی خوب است. همانطور که بارها در هفته های قبل گفته ام، نفراتی که برای این بازی در اختیار داریم، ایده آل من نیست ولی شرایط تیمی ما خوب است. سعی می کنیم شرایطی که در تیم ما حکمفرماست مانند مصدومیت هایی که داریم، محرومیت هایی که گریبان ما را گرفته و مشکلاتی که برایمان در این مسیر به وجود می آید را کنترل کنیم.

نکونام در پایان اضافه کرد: سعی می کنیم در بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم. می دانیم گل‌گهر در فاز هجومی خطرناک است و نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده ایم. امیدوارم بتوانیم فردا با تمرکز بالا و برنامه های تاکتیکی که داریم، بازی خوبی انجام دهیم. فکر می کنم فردا بازی خوبی از جانب هر دو تیم مشاهده کنیم و امیدوارم ما نیز بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و ان‌شاءالله موفق باشیم.
برچسب ها: جواد نکونام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها