به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۱۰۸۰۹

رابطه بین آموزش مجازی و کاهش کیفیت یادگیری

رابطه بین آموزش مجازی و کاهش کیفیت یادگیری
گروه علمی: نتایج یک بررسی در دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد که آموزش مجازی در این دانشگاه‌ها سبب کاهش کیفیت آموزش شده است.به گزارش ایسنا، پس از آغاز پاندمی کووید-۱۹، آموزش عالی در سطح جهان متاثر از این پاندمی به حالت آموزش مجازی تغییر پیدا کرد.آمریکایی‌ها نیز آموزش خود را به شیوه مجازی تغییر دادند. اما نکته‌ای که تقریبا برای همه روشن شد، این بود که آموزش مجازی هیچگاه کیفیت آموزش حضوری را ندارد.
 
در این راستا نتایج تجزیه و تحلیل روی بیش از ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه "کالیفرنیا" نشان می‌دهد که حضور در دوره‌های آنلاین موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها به دانشجویان کمک می‌کند مقطع کارشناسی ارشد خود را سریع‌تر بگذرانند و این در حالی است که نمرات آنها پایین بوده و از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

در این میان، کالج‌های آمریکا به دلیل میزان کم فارغ‌التحصیلان مورد سرزنش قرار گرفته‌اند و بر اساس جدیدترین داده‌های وزارت آموزش آمریکا، تنها ۴۱ درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی موفق به تکمیل دوران تحصیل خود طی ۴ سال شده‌اند."کریستین فیشر" استادیار آموزش یک دانشگاه آلمانی ونویسنده اصلی این مطالعات گفت: دانشجویان اغلب عملکرد بدتری پیدا کرده‌اند. زیرا دوره‌های آنلاین نیاز به برنامه‌ریزی و نظم بیشتری دارد.
انتهای پیام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها