به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۱۲

دفاع یک نماینده از تجمعات اخیر معلمان

دفاع یک نماینده از تجمعات اخیر معلمان
گروه سیاسی: یك عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص اعتراضات اخیر معلمان، گفت: دلیل تجمعات اخیر معلمان این است که تشکل صنفی ندارند. چند میلیون معلم صنف و تشکل صنفی ندارند، خب طبیعتا به این روش تلاش می‌کنند اعتراض و دغدغه‌های خود را بیان کنند.
محمدرضا صباغیان بافقی، درخصوص اعتراضات اخیر معلمان و فرهنگیان به ویژه در حوزه مباحث معیشتی، گفت: حقوق و دریافتی معلمان کم است و واقعا کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد. دوم اینکه حق معلمان است که مسائل خود را مطالبه کنند. متاسفانه در کشور ما به نحوی شده است که تا کسی اعتراض نکند، حقش را به او نمی‌دهند.
 نماینده  مهریز و بافق افزود: مساله سوم؛ علت و دلیل که دلیل این تجمعات این است که تشکل صنفی ندارند. چند میلیون معلم صنف و تشکل صنفی ندارند، خب طبیعتا به این روش تلاش می‌کنند اعتراض و دغدغه‌های خود را بیان کنند.
 وی در پایان تصریح کرد: با تصویب و اجرای طرح رتبه‌بندی کمی شرایط بهتر خواهد شد، اما باید بیش از این‌ها افزایش حقوق داشته باشند، چراکه هرچقدر به حوزه آموزش و پرورش اختصاص دهیم، یک سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و نباید به دید هزینه به آن نگاه کنیم.

 
برچسب ها: اعتراض معلمان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها