به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۴۱

قربانی: از داور بازی با پارس راضی نبودم

قربانی: از داور بازی با پارس راضی نبودم
گروه ورزشی:سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: از داور بازی با پارس جنوبی راضی نبودم، داور باید با عدالت سوت بزند.پیروز قربانی در خصوص دیدار مقابل پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ دسته اول اظهار داشت: به دلیل این که فشار و استرس از بیرون به بازیکنان وارد می شد باعث شد که بدموقع گل دریافت کنیم ولی بعد از آن فوتبال خوبی از بازیکنانم دیدم. در این بازی چند موقعیت به تیم حریف دادیم که توانست از یک موقعیت استفاده کند و به گل برسد.
وی افزود: فکر می کنم در این بازی  بیشتر ما مالک توپ و میدان بودیم. تیم پارس جنوبی از دقیقه 15 در حال دفاع کردن بود که نشان دهنده قدرت تهاجمی ما است که هفته هفته بهتر می شود. 

قربانی در خصوص داوری گفت: از داوربازی با پارس جنوبی جم راضی نبودم و به نظر من باید با عدالت سوت بزند. نمی دانم چگونه است وقتی که ما میزبان هستیم داوری به نفع میهمان و زمانی که میهمان هستیم داوری به نفع میزبان است. داوران باید جرات خود را در قضاوت بالا ببرند و عدالت را برقرار کنند.

سرمربی تیم فوتبال رایکا در خصوص حواشی دیدار مقابل پارس جنوبی که منجر به توقف 20 دقیقه ای بازی شد عنوان کرد: مشکل خاصی نبود. داور در یک صحنه تشخیص داد که دو بازیکن را از زمین اخراج کند که پس از آن تماشاگران متعصب پارس جنوبی شروع به فحاشی کردند. ایمان رزاقی راد شخص قابل احترامی است و به دلیل این که یکی از اعضا نیمکت نشین پارس جنوبی به بازیکن ما حمله کرد باعث به وجود آمدن تنش در بازی شد.

وی تصریح کرد:  اگر قرار بر این است که هواداران  وارد ورزشگاه نشوند پس هیچکس را نباید راه بدهند ولی اگر قرار است که تماشاگران در استادیوم ها حاضر باشند باید به همه تیم ها این مجوز را بدهند.  این که  بخواهیم از شرایط میزبانی و از هر ترفندی برای پیروزی استفاده کنیم، این کار درست نیست.
برچسب ها: پیروز قربانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها