به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۱۱۰۳۱

چالش جام ملت‌های آفریقا با کرونای «امیکرون»

چالش جام ملت‌های آفریقا با کرونای «امیکرون»
گروه ورزشی: برگزاری جام ملت‌های آفریقا با توجه به ویروس کرونای جدید امیکرون در هاله‌ای از ابها قرار دارد. طبق گزارش‌ها در فرانسه، جام ملت‌های آفریقا ممکن است به دلیل ظهور نوع ویروس کرونای امیکرون لغو شود. مسابقات  به میزبانی کامرون قرار است از ۹ ژانویه آغاز شود و تا ۶ فوریه ادامه داشته باشد و چندین بازیکن لیگ برتری از جمله دو مهاجم لیورپول، محمد صلاح و سادیو مانه در اواسط فصل باشگاه‌های خود را ترک کنند تا در این رقابت‌ها شرکت کنند.
 
برگزارکنندگان مسابقات و دولت کامرون روز پنج‌شنبه اعلام کردند جام ملت‌های آفریقا "باید برگزار شود" زیرا آنها فاش کردند که فقط هوادارانی که کاملا واکسینه شده باشند می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.نگرانی‌های فزاینده‌ای وجود دارد که ممکن است این رقابت به دلیل ظهور سویه امیکرون لغو شود.

این مسابقات قرار بود در ماه‌های ژانویه و فوریه ۲۰۲۰ برگزار شود اما به دلیل همه‌گیری یک سال به تعویق افتاد.
در بیانیه مسئولان برگزار کننده رقابت‌ها آمده است: در کامرون، مانند موارد دیگر، اقدامات مؤثر و قابل اعتمادی به عنوان بخشی از یک رویکرد منسجم و آزمایش‌شده برای مقابله با همه‌گیری انجام شده است تا جام ملت‌های آفریقا برگزار شود. دولت پروتکل بهداشتی ویژه‌ای را برای مبارزه با کرونا تنظیم کرده است. کمتر از ۲۵ روز دیگر، ۲۴ تیم برتر فوتبال آفریقا در جام ملت‌های آفریقا شرکت خواهند کرد و باید اقدامات ویژه‌ای در رابطه با این رویداد مهم و معتبر انجام شود.

آرسنال تیم دیگری است که چندین بازیکن را برای این تورنمنت به آفریقا می‌فرستد، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی به توماس پارتی از غنا، محمد الننی مصری و نیکلاس پپه از ساحل عاج در این مسابقات پیوست.چلسی احتمالا ادوارد مندی دروازه بان سنگالی خود را برای تورنمنت زمستانی از دست خواهد داد، در حالی که منچسترسیتی باید بدون ریاض محرز، وینگر الجزایری خود کنار بیاید.واتفورد ممکن است پنج بازیکن از جمله مهاجمان کلیدی اسماعیلا سار و امانوئل دنیس را برای این تورنمنت از دست بدهد، در حالی که لسترسیتی قرار است چهار بازیکن را از دست بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها