به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۳۱۱۳۱۱

نکونام: احتمال سوپرایز در جام حذفی هست

نکونام: احتمال سوپرایز در جام حذفی هست
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر تیمی در جام حذفی تمرکز نداشته باشد احتمال دارد سوپرایز شود.به گزارش ایسنا، فولاد و شهرداری نوشهر فردا (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: بازی حذفی، یک بازی است و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد موفق‌تر است. ما سال گذشته تجربه خوب و شیرینی داشتیم و توانستیم قهرمانی جام حذفی را به دست بیاوریم. سال گذشته با توجه به شرایطی که داشتیم بازی به بازی جلو رفتیم و توانستیم بازی‌های خوبی را پشت سر بگذاریم.
 
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در جام حذفی امسال هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و امیدواریم با تمرکز بالا در مقابل هر حریفی که قرار می‌گیریم به دنبال پیروزی هستیم.نکونام عنوان کرد: هر بازی می‌تواند سخت یا آسان باشد اما تا بازی تمام نشده است اجازه هیچگونه تصمیم گیری نداریم تا بازی تمام شود و ما بتوانیم موفق شویم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی با بیان اینکه اگر هر تیمی در جام حذفی تمرکز نداشته باشد احتمال دارد سوپرایز شود، افزود: سه فیلم از بازی تیم حریف را دیده‌ایم و می‌دانیم بازی کردن جلوی چنین تیم‌هایی سخت‌تر است. این تیم‌های ناشناخته، بازیکن‌های ناشناخته‌ای دارند اما ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم مقابل ما تیم خوب و منسجم و با شهامتی است اما برای ما فردا مهم بردن بازی است. برای شروع جام حذفی ابتدا به تمرکز بالا نیاز است تا در ادامه به شکل و ثبات خوب برسیم.

نکونام عنوان کرد: ترکیب اصلی تیم ما همیشه روز قبل از بازی مشخص می‌شود اما ما بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و فردا نیز با تمام قوا بازی خواهیم کرد. ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم‌ و نیاز داریم بازی را ببریم.وی افزود: بازیکنان باید به استراحت و تغذیه خود حواسشان را بدهند و حرفه‌ای باشند و برای بازی کردن آماده باشند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به بازیکنان مصدوم تیم فولاد و آخرین وضعیت پاتوسی پس از اضافه وزن، گفت: خوشبختانه وحید حیدریه به تمرینات اضافه شده است و سه روزی است که با تیم تمرین می‌کند.

سهبازیکن مصدوم داریم که هنوز نرسیده‌اند. با پاتوسی جلسه گذاشته‌ایم و خودش نیز از این مساله ناراحت است اما وقتی که در هفته سوم مصدوم شد باید از این بازیکن بیشتر مراقبت می‌شد. او در تلاش است که به فرم ایده آل برسد. پاتوسی اگر روی فرم ایده آل خود باشد یکی از بهترین بازیکنان ایران است. ما به این بازیکن نیاز داریم و او نیز با تمرکز به دنبال این است تا بهتر شود.
برچسب ها: جواد نکونام
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها