به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۱۱۳۴۲

فجر سپاسی با تیم دوم در جام حذفی

فجر سپاسی با تیم دوم در جام حذفی
گروه ورزشی: سرمربی فجر سپاسی می‌خواهد از بازیکنان ذخیره‌اش در جام حذفی استفاده کند.به گزارش ایسنا، آلومینیوم اراک و فجر سپاسی فردا (یک‌شنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. علی کلانتری، سرمربی فجر سپاسی در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما این است که ان‌شاءالله بتوانیم باتوجه به شرایطمان، بازی خوبی مقابل آلومینیوم داشته باشیم. می‌خواهیم از بازیکنانی که کم‌تر شانس بازی در لیگ برتر داشتند، استفاده کنیم. امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی شود.
 
او افزود: واقعیت این است که  ۳۰ بازیکنی که داریم، شرایط نزدیک به هم دارند. یک اتفاقی می‌افتد که از نظر فنی یک سری بازیکن بازی‌های پشت سر هم انجام می‌دهند و خسته می‌شوند. هم‌چنین ما قبلا اراک بودیم، به شیراز برگشتیم و بعد از دو روز دوباره به اراک آمدیم. دو روز بعد از این که به شیراز برگردیم هم باید به مسجد سلیمان برویم و این اتفاق خیلی سخت است. لیگ برتر در سال اول خیلی مهم‌تر از جام حذفی است.

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: چون بازیکنان ما از نظر فنی نزدیک هستند، دغدغه‌ای از بابت بازی دادن به بازیکنان‌مان نداریم. ما با آلومینیوم بازی سختی در لیگ برتر داشتیم. مقابل این تیم تا دقیقه ۸۰ دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. من از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی بودم. ان‌شاءالله در بازی با جام حذفی، مشکلات بازی قبلی مقابل آلومینیوم را نداشته باشیم.
برچسب ها: فجر سپاسی شیراز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها