به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۱۱۴۶۵

تیم ملی هندبال ایران کار سختی در آسیا دارد

تیم ملی هندبال ایران کار سختی در آسیا دارد
گروه ورزشی: مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: به نظرم مشکلی با بازی هند و استرالیا نداریم اما بازی با عربستان حیاتی است. عربستان میزبان است و در این شرایط کارمان خیلی سخت است.به گگزارش ایسنا، مسعود ظهرابی  در مورد آغاز اردوی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: اردوی تیم ملی از ۲۸ آذر آغاز می‌شود. ملی‌پوشان بعد از این اردو به دو تورنمنت در رومانی و اسپانیا اعزام خواهند شد و در هر تورنمنت‌ سه دیدار تدارکاتی خواهیم داشت.
 
مربی تیم ملی هندبال مردان در باره تورنمنت رومانی و اسپانیا گفت: ۳ دیدار تدارکاتی در رومانی داریم که فکر می‌کنم با رومانی، سوییس و ترکیه خواهد بود. بعد مجددا به ایران برمی‌گردیم. چند روزی در ایران تمرین می‌کنیم و بعد به اسپانیا خواهیم رفت‌.

او افزود: در اسپانیا نیز فکر می‌کنم سه دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های ژاپن، اسپانیا و لهستان خواهیم داشت. بعد از آن به ایران می‌آییم و آخرین اردو را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر خواهیم‌ گذاشت.
وی درباره شرایط بازیکنان گفت: خداراشکر شرایط بازیکنان خوب است، آسیب دیدگی زیادی در تیم نداریم. باید ببینیم تا مسابقات قهرمانی آسیا چه خواهد شد. امیدواریم که با ظرفیت و آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم.

مربی تیم ملی هندبال مردان درباره حریفان تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا گفت: هند، استرالیا و عربستان میزبان حریفان تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا هستند. به نظر خودم مشکلی در بازی با هند و استرالیا نخواهیم داشت. اما بازی با عربستان برای ما خیلی حیاتی است. 

مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: خیلی مهم است که ما در بازی مقابل عربستان برنده باشیم تا به عنوان سرگروه به مرحله بعدی برویم. در این شرایط در مرحله بعد گروه راحت‌تری خواهیم داشت. امیدوارم این اتفاق بیفتد.
ظهرابی گفت: با توجه به این که میزبان مسابقات عربستان است کارمان خیلی سخت است. بازیکنان ما باید با هوش و ذکاوت به زمین مسابقه وارد شوند و ضریب اشتباهات‌شان را پایین آورند. آن‌ها باید آمادگی روحی و روانی خوبی داشته باشند تا بتوانند برنده این دیدار باشند.
برچسب ها: هندبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها