به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۱۱۵۲۲

عکسی باورنکردنی؛ یک سانتیمتر تا مغز دروازه‌بان!

عکسی باورنکردنی؛ یک سانتیمتر تا مغز دروازه‌بان!
گروه ورزشی: تصویر جالبی از برخورد توپ به صورت آلتیا راینهارت در دیدار هندبال دو تیم دانمارک و فرانسه مخابره شده است.
به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر ورزش زنان در بسیاری از رشته ها با حساسیت بالایی دنبال می شود و هندبال یکی از رشته هایی است که مورد توجه بسیاری در جهان قرار گرفته است. اما در دیدار دو تیم دانمارک و فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی هندبال، برخورد توپ به صورت آلتیا راینهارت صحنه ای عجیب را خلق کرده است. برخورد ضربه به قدری شدید بود که برای لحظاتی اشک آلتیا راینهارت را درآورده و باعث گریه این ورزشکار شد. آلتیا راینهارت در این صحنه با صورت خود مانع تبدیل به گل شدن ضربه آلیسیا توبلان، بازیکن فرانسوی شده و این تصویر جالب مورد توجه هواداران قرار گرفته است. البته آلتیا راینهارت بعد از این برخورد به طرز شگفت انگیزی توانست خیلی سریع به کار خود در زمین ادامه دهد. یک عکاس نروژی این عکس جاودانه را ثبت کرده تا خود این دروازه بان 25 ساله نیز شگفت زده شود. در ادامه گفت و گوی آلتیا راینهارت در مورد این صحنه را مرور خواهیم کرد؛
 
- تصویر توپ روی صورت خود را دیده ای؟
 - بله، من ویدئو آن صحنه را دیده و همچنین یک عکس خوب نیز مشاهده کردم.
 
- شرایط خیلی بدجور به نظر می رسد!
 - آره، انگار توپ در حال خوردن به صورت من است. می‌توانم بگویم که این عکس فوق‌العاده خوب گرفته شده و دروازه بان بودن اینگونه است. من تمرکز بالایی در تمرینات داشته‌ و تمرین‌های بسیار شدیدی با مربی بدن سازی تیم ملی دانمارک انجام داده‌ام."
 

 آلتیا راینهارت که امروز تحت معاینات شدید قرار گرفته است، در ادامه گفت: "خوشبختانه تلاش گروه پزشکی تیم نتیجه داد و تاکنون هیچ مشکل یا سردردی نداشته ام. ابتدا گردنم شل شده و کمی درد داشتم. اما در دیدار روز یکشنبه با لباس دانمارک مقابل اسپانیا بازی خواهم کرد."
 
آلیسیا توبلان، بازیکن فرانسه نیز از دروازه بان دانمارک عذرخواهی کرده و بعد از بازی گفت: "وای نه. احتمالا خیلی محکم شلیک کردم. همان لحظه دیدم که او گریه می کند و به خاطر این ضربه عذرخواهی کردم.
 البته گفتنی است انتشار این تصویر در رسانه ها، توسط نشریه اکسپرسن سوئد مورد انتقاد قرار گرفته و این نشریه انتشار چنین تصویری را خشونت آمیز توصیف کرده است.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها