به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۱۱۶۹۰
واکنش مهاجری به طرح «بهشت زهرا گردی» شهردار تهران:

بچه‌های مردم بیایند بهشت‌زهرا و فرزند ‎شهردار تهران برود ‎سوییس؟

بچه‌های مردم بیایند بهشت‌زهرا و فرزند ‎شهردار تهران برود ‎سوییس؟
گروه سیاسی: محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصول‌گرا به طرح «بهشت زهرا گردی» علیرضا زاکانی شهردار تهران واکنش نشان داد و در توییتی نوشته است: «‌آقای ‎زاکانی در یک بدسلیقگی آشکار که اسمش را مدیریت نوین شهری گذاشته، خواستار حضور و گردش دانش آموزان در ‎بهشت زهرا شده است. دوست عزیزی برایم نوشته: بچه‌های مردم بیایند بهشت زهرا و فرزند شهردار تهران برود سوییس؟ این گلایه را نقل کردم تا بماند به یادگار.»

گفتنی اینکه، علیرضا زاکانی شهردار تهران به تازگی به بهشت زهرای تهران رفته و گفته است که ما باید به دنبال ایجاد هویت نوین در مدیریت شهری فعلی باشیم. هویت نوین در معماری ایرانی اسلامی بعد از انقلاب، ایجاد هویت ادبی هنری و ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های تأثیرگذار در تهران اعم از دانشگاه‌ها، حوزه، مساجد و حتی آرامستان‌ها که باید نقطه آرامش‌بخش و محل توجه مردم شوند. شهردار تهران ادامه داد: گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) سند هویتی تهران است و باید از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و علمی و مردمی برای بهره‌مندی بهتر مردم از این مکان مقدس استفاده کرد و تلاش ما در دوره جدید مدیریتی این است که دسترسی مردم به این مکان مقدس تسهیل شود و باید موضوع "بهشت‌گردی" را باید در میان مدارس رواج دهیم که این مهم با کمک و همکاری آموزش و پروش میسر خواهد شد.
 

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۶:۰۴
واقعا این زاکانی به همه اصلاح طلب‌ها حمله میکرد که از بودجه کشور برای فامیل خودشون منافع ایجاد کردند و فامیل بازی در بین اونها بیداد میکنه،خود این زاکانی از همه بدتر هست. این کشور تبدیل شده به یک سفره بخور بخور،اولین چیزی که بعد از گرفتن قدرت اینها به فکرشون میرسه اینه که حالا چطوری بخورییم ؟واسه فامیل و آشنا چطوری سهم این سفره را ببریم .علی برکت الله (380442)
خود زاکانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۳:۰۰
یه ذره انصاف هم چیز بدی نیست (380472)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۸:۴۸
فقط خدا به فریاد مردم برسد (380454)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۹:۰۲
.... تفکراتشان (380458)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۹:۱۴
شما جای حرفهای من نقطه چین بزار ولی اگر آزادی در رسانه وجود داشت باید گفت که اینها یک مشت .... (380459)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۹:۵۹
خدایا چرا این همه ظلم را قبول میکنی مگر این جماعت برای این کشور چی کردن که سیر نمیشن حالا چند صباحی جبهه رفتن مگر دیگران نرفتن نه سواد دارن نه اخلاق اسلامی دارن فقط رو دارن (380461)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۹:۵۶
چقدر این آقای زاکانی رو اعصابه........... (380460)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۱:۵۱
وای از روزی که که پرده ها فرو افتد. (380465)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۱:۵۲
وای بر روزی که پرده ها فرو افتد. (380466)
ایرانی بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۲:۱۵
... جد و آبادت زاکانی... (380471)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۰:۰۶
... زاکانی شرف دارد به شماهایی که مملکت را با تمام وقاحت چاپیدید ... . (380476)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۷:۲۸
زاکانی یک نشریه دارد به نام پنجره. یادم هست با این نشریه 500 میلیون تومان گرفت برای بصیرت افزایی (!!!). بصیرت افزایی یعنی به آن هایی که می گفتند احمدی نژاد بد است بگوید غلط کردید خیلی هم خوب است. این یک فقره اش بود ... (380554)
زیـــــــــــــــــــــــــر خط فقــــــــــــــــــــــــــــر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۸:۰۹
اینا چرا بستری نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (380484)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۸:۲۴
فرزندان 95 درصد غارتگران واختلاسگران در خارج وبلاد کفر وشیطان هستن وفرزندان فقیر و گرسنه در گلزار شهدا خوابیدن خدایا ریشه نفاق وریا را نابود کن (380485)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۹:۵۹
... هاشون برن قبرستان كردى بجه هاى ما اروبا كردى نميشه (380487)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۲:۰۹
چرا باورتان نمی شود؟ این ها به چیزی به عنوان شهروند و مردم باور ندارند. از نظر این قوم تازه به دوران رسیده ما رعیت هستیم و خودشان ارباب، برای همین بچه ما باید برود بهشت زهرا و بچه ایشان می رود سویس. برای همین با نمره ریاضی 2.5 و با سه ترم مشروطی می رود پزشکی می خواند و تازه تخصص هم می گیرد. برای همین بر خلاف قانون شهردار می شود ... (380511)
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۲۰:۵۳
با چند سال حضور در جبهه در اوج بیسوادی همشان شدن صاحب مملکت خدا سرنگونشان کنه انشاالله (380611)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۵:۰۲
زاکانی مرد من با بچم میرم بهشت زهرا مرغ بخورم (380540)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها