به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۳۱۱۷۴۲

شاگردان ویسی در جمع 16 تیم برتر

شاگردان ویسی در جمع 16 تیم برتر
گروه ورزشی: تیم فوتبال مس رفسنجان توانست با پیروزی برابر تراکتور در ضربات پنالتی، راهی یک هشتم نهایی جام حذفی شود.به گزارش ایسنا، در یکی از آخرین دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم تراکتور و مس رفسنجان در تبریز و از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتبال مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی میزبانش را شکست دهد و راهی یک هشتم نهایی جام حذفی شود.
 
این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.در ضربات پنالتی این مس بود که با نتیجه ۳ بر یک حریفش را شکست دهد و راهی دور بعد شود.نکته جالب این دیدار، تعویض دروازه‌بان مس در دقیقه ۱۱۹ بود.

پیش از مس رفسنجان، تیم‌های خلیج فارس ماهشهر، صنعت نفت آبادان، شهرخودرو، آلومینوم اراک، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، خیبر خرم‌آباد، پیکان، ذوب‌آهن، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، سپاهان و استقلال توانسته بودند با غلبه بر حریفانشان راهی دور بعد شوند.در آخرین دیدار این مرحله نیز پرسپولیس به مصاف ویستاتوربین رفته است.
برچسب ها: جام حذفی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها