به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۳۱۱۸۱۵

راهنمای خرید بهترین مارک فریزر صندوقی

گروه کسب و کار: فریزر های صندوقی از محصولات پرکاربرد در خانه ها، فروشگاه ها، آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها می باشند، این مدل دستگاه ها به دلیل اشغال فضای کم و جا دادن محصولات در خود بسیار پرطرفدار هستند.
راهنمای خرید بهترین مارک فریزر صندوقی
کاربرد های فریزر صندوقی
کاربرد فریزر صندوقی مشخص است به این صورت که برای منجمد نگهداشتن انواع محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.اما نکته حائز اهمیت این است که متناسب برای هر مکان تجاری و یا اداری طراحی گردد به همین دلیل فریزر صندوقی به سه دسته عمده ی فریزر فروشگاهی، فریزر خانگی و فریزر استیل تقسیم می شود.
فریزر صندوقی خانگی کوچک (نگهداری گوشت، مرغ و سبزی)

فریزر صندوقی خانگی کوچک
در هر دو مدل فریزر صندوقی خانگی محفظه داخلی، به دو قسمت مجزا تقسیم می شود و به راحتی میتوانید به صورت جداگانه از هر قسمت استفاده کنید.
عایق دستگاه ها تزریق فوم می باشد که مصرف برق را به حداقل می رساند و مانع خروج انرژی سرد و ورود گرما به دستگاه می شود.
تفاوت فریزر صندوقی ۲۶۰ لیتر و ۳۰۰ لیتر علاوه بر لیتراژ در ابعاد آن ها نیز می باشد.
•    ابعاد فریزر صندوقی خانگی ۳۰۰ لیتر: ۱۱۰ طول ارتفاع ۸۷ عرض ۵۵
•    ابعاد فریزر صندوقی خانگی ۲۶۰ لیتر: ۱۰۵ طول ارتفاع ۸۳ و عرض ۶۰
فریزر های خانگی از مهمترین نیازهای هر خانه و کسب و کار کوچک و خانگی می باشند که میتوانید انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات، پروتیین مانند گوشت مرغ ماهی میگو سوسیس و کالباس و خامه مخصوص قنادی و انواع محصولات و مواد غذایی دیگر را در آن نگهداری کنید.همچنین در فریزرهای صندوقی خانگی  سبدهای فلزی تعبیه شدند، جهت سهولت نگهداری محصولات و نظم و ترتیب دادن به آنها. تعداد 4 عدد سبد در درون فریزرهای خانگی قرار داده می شوند و در صورت نیاز مشتریان می توانند سبدهای بیشتری سفارش دهند.
فریزر صندوقی بستنی (نگهداری انواع بستنی و مواد غذایی دستبندی شده)

فریزر صندوقی بستنی یکی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی است که برای نگهداری انواع مواد
غذایی،بستنی،گوشت و ....مورد استفاده قرار میگیرد فریزر بستنی میهن یا همان فریزر صندوقی که در دو نوع فروشگاهی و خانگی تولید و عرضه میشود  در این مطلب قصد داریم به تفکیک تمامی مشخصات فنی و ظاهری فریزر های بستنی را برایتان بیان کنیم فریزر های درب شیشه ای در لیتراژ مختلف 300، لیتر 400 لیتر ،500 لیتر و 650 لیتری تولید میشوند که تمامی مشتریان عزیز با توجه به نیاز خود اقدام به خرید فریزر ها مینمایند

فریزرهای صندوقی دارای انواع مختلفی می باشد:فریزرفروشگاهی،فریزر هایپر مارکتی،فریزر خانگی و فریزر های استیل طرح قدیم می باشد جنس بدنه فریزر های فروشگاهی و خانگی از گالوانیزه بوده و شیشه های استفاده شده در این فریزر ها سکوریت(نشکن)می باشد تمامی فریزر ها دارای پایه چرخه دار برای سهولت در جابه جایی لوله کشی این فریزر ها تمام مس بوده همراه با کمپرسور بسیار پرقدرت فریزهای بستنی استیکر خور بوده مانند استیکر های میهن،دومینو و...
فریزر صندوقی قدیم (نگهداری گوشت، بستنی، مرغ، و مواد پروتئینی منجمد شده)

بدنه فریزر استیل قدیمی از استیل مقاوم و ضد زنگ بوده تا برای نگهداری از انواع گوشت و مرغ و مواد پروتئینی مناسب باشد. این دستگاه بیشتر در مغازه های پروتئینی و فروشگاه های مرغ و گوشت و .. کاربرد دارد.این محصول دارای دو گنجایش 400 لیتری و 600 لیتری می باشد. عایق بدنه این دستگاه تزریق فوم پلی یورتان می باشد بدنه این کار استیل نگیر است که درهر نوع آب و هوایی ماندگاری بالادارند و دچار زنگ زدگی نمی شود. با ایجاد هوای زیر صفر و منجمد کردن مواد غذایی و سبزیجات باعث حفظ ماندگاری محصولات می شود. این محصول به صورت دو مدل با درب شیشه ای و درب استیل ساخته می شود مدل درب شیشه ای آن باعث تسهیل دید مشتریان شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می گردد.

مقایسه فریزر صندوقی و فریزر ایستاده

قیمت فریزر صندوقی بستنی میهن
ویژگی فریزر ایستاده 
فریزر ایستاده یکی دیگر از انواع فریزر های صنعتی می باشد که در انواع مدل تک درب دو درب و سه درب تولید می شود.
این نوع فریزر ها در دو جنس استیل و گالوانیزه تولید می شود و بدنه آن تزریق فوم پلی یورتان است.
درب شیشه ای این فریزر سکوریت نشکن است و دارای نور پردازی ال ای دی است.

ویژگی فریزر صندوقی 
•    شیشه دری سیکوریت نشکن
•    بدنه تزریق فوم پلی یورتان
•    دارای ترموستات مکانیکی و قابلیت تنظیم دما

تفاوت های عمده فریزر ایستاده و صندوقی 
1. ظاهر فریزر 
یکی از عمده ترین تفاوت ها در ظاهر این فریزر ها است. فریزر ایستاده عمودی است و فریزر خوابیده به صورت افقی است.
فریزر خوابیده با توجه به اینکه افقی می باشد از نظر حمل و نقل بسیار آسان تر از فریزر ایستاده است.

2. اندازه و گنجایش فریزر 
فریزر ایستاده در هر ابعادی که باشد از گنجایش نمی توان حجم زیادی از محصئلات و موادغذایی را درآن جا داد. اما در فریزر های صنئوقی در هر ابعاد و لیتراژ می توان حجم زیادی از محصولات را درون آن قرار داد. 
    
3. سیستم سرمایشی 
سیستم سرمایشی فریزر ها معمولا یکسان می باشد. ولی با توجه به ساختار و قالب های فریزر ایستاده و خوابیده فربیزر خوابیده از نظر فنی سرما دهی بیشتر دارد. 
معمولا فریزر های خوابیده بدون برفک هستند در حالی که فریزر های ایستاده عمدتا دارای سیستم یخ زدایی دستی هستند.

4. سروصدای فریزر 
تفاوت عمده فریزر در این مورد مشخص می شود. فریزر ایستاده به علت نحوه قرار گیری موتور و کارکرد آن صدای بیشتری تولید می کند. 

5. قیمت فریزر صندوقی و ایستاده 
فریزرهای  ایستاده عمدتا قیمت بالاتری نسبت به فریزرهای  صندوقی دارند. باتوجه به حجم و ابعاد و قدرت سرما دهی فریزر خوابیده قیمت مناسب تری نسبت به فریزر ایستاده دارد و از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

صنایع برودتی کولست
فریزر صندوقی کولست یکی از انواع محصولات پر فروش و باکیفیت صنایع برودتی کولست میباشد که دارای انواع مختلف فریزر خانگی، فریزر استیل و فریزر فروشگاهی بوده که با سایر برند های معتبر و شناخته شده چون فریزر صندوقی الکترواستیل، فریزر صندوقی کینو، فریزر صندوقی برفاب، فریزر صندوقی یخ نوش، فریزر صندوقی هیمالیا و سایر برند ها رقابت می کند . فریزر صندوقی کولست با بدنه از جنس استیل،درب شیشه ای، عایق بندی فوم پلی یورتان، پایه های چرخ دار، نور پردازی ال ای دی، ترموستات دیجتال، نمایشگر هوشمند از جمله فریزر صندوقی های بسیار با کیفیت بازار می باشد .
آدرس سایت: coolest-refrigerator.ir    تلفن تماس: 09128951640
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید: فریزر صندوقی کولست
صنایع برودتی یخچالسازان
فریزر های خانگی در مدل های مختلف تولید می شوند، صنایع برودتی یخچالسازان فریزرهای خانگی خود را در مدل های ۲۶۰ لیتر و ۳۰۰ لیتر در نوع تک درب و دو درب تولید می کند.
فریزرهای ۳۰۰ لیتر و ۲۶۰ لیتر در سه رنگ سفید زرشکی و آبی تولید و عرضه می شوند.
آدرس سایت: yakhchalsazan.com      تلفن تماس: 09128464653
فریزر صندوقی یخچال سازان

صنایع برودت سرما
صنایع برودتی برودت سرما با دو دهه فعالیت در تولید یخچال و فریزر های صنعتی از جمله یخچال تک درب ایستاده یخچال های قصابی فریزر های صندوقی و... مفتخر است همراه شما مشتریان عزیز باشد. از انواع فریزرصندوقی و ایستاده برای جلوگیری از فاسد شدن و تازه نگه داشتن موادغذایی استفاده می شود و از این جهت یکی از مهم ترین تجهیزات هر آشپزخانه صنعتی و... می باشد.این محصول بههمراه گارانتی و خدمات پس از فروش در صنایع برودت سرما عرضه می گردد.
آدرس سایت: brodatsarma.com     تلفن تماس: 09128938548
فریزر صندوقی برودت سرما

مجموعه فروش محصولات کینو
مجموعه کینو پروداکت عرضه کننده مستقیم  انواع فریزر و یخچال صنعتی و فریزر صندوقی کینو می باشد. این مجموعه توانسته در طی چند سال اخیر رضایت مشتریان خود را به جهت تحویل فوری کالا و بدون آسیب دیدگی و همچنین خدمات رسانی به موقع جلب کند. برای خرید محصولات کینو میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه کینو پروداکت تماس بگیرید.
آدرس سایت: kinoproduct.ir     تلفن تماس: 09128577249
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید:  فریزر صندوقی کینو

صنایع البرز برودت
صنایع البرز برودت دارای سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید انواع فریزر صنعتی اعم از فریزر صندوقی خانگی، هایپری (300 تا 650 لیتر) و طرح قدیم (استیل) می باشد. محصولات تولید در مجموعه البرز برودت را می توانید به صورت آنلاین، بدون واسطه و با نازل ترین قیمت ها خریداری کنید. تمام محصولات این مجموعه دارای 18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. از این فریزرها در فروشگاه های بزرگ و کوچک، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپراستارها مورد استفاده قرار می گیرند.
آدرس سایت: alborzboroodat.ir  تلفن تماس:  09128472398
فریزر صندوقی البرز برودت

صنایع برودتی اونیور
فریزر صندوقی که عموما با نام یخچال بستنی در سوپرمارکت ها، هایپر مارکت و تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد که برای نگهداری بستنی و مواد غذایی و خوراکی کاربردی است که در انواع مختلف متناسب بافروشگاه شما در سایز های 300 الی 650 لیتر با قابلیت های فراوان تولید و به عرضه می رساند، صنایع برودتی اونیور فریزر بستنی ها ی خود را با استفاده از بهترین باربری ها ارسال می کند.
آدرس سایت: univer.ir   تلفن تماس: 09128007182
https://univer.ir/product-category/%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%aa%db%8c/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%db%8c-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%86%db%8c/

صنایع زئوس برودت
صنایع زئوس برودت تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات برودتی و انواع فریزر صندوقی می باشد. این محصول در انواع مختلف و در سه نوع مختلف فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر استیل(طرح قدیم) و فریزر صندوقی خانگی تولید میشود.  این فریزر با بدنه گالوانیزه، موتور سابکول و یا امبراکو با توجه به ظرفیت فریزر صندوقی و درب شیشه ای سکوریت نشکن و عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد. 
آدرس سایت:  zeusboroodat.com     تلفن تماس:  09128079561
https://zeusboroodat.com/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C
 
صنایع امین برودت
صنایع امین برودت تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی می باشد. این مجموعه قصد دارد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه کند. از فریزر ایستاده می توان  برای نگه داری انواع مواد غذایی فریزری در فروشگاه، رستوران و سوپر مارکت ها استفاده کرد. مجموعه ما تمامی محصولات خود را طبق استاندارد های روز دنیا تولید می کند.اطلاعات بیشتر برای  خرید این محصول با کارشناسان فروش صنایع برودتی امین تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات تولید مجموعه امین برودت سرما دارای گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.
آدرس سایت:aminbrodatsarma.com   تلفن تماس: 09128894239
https://aminbrodatsarma.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%aa%db%8c/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%db%8c/

صنایع خانه سرما
فریزر صندوقی ها تولید شده در صنایع برودتی خانه سرما با تنوع بالایی و کیفیت بالایی تولید و عرضه می شوند.فریزر صندوقی خانه سرما قابلیت سفارشی سازی داشته استیکر آن به صورت سفارشی نیز طراحی میگردد. یخچال صندوقی خانه سرما دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
https://cold-house.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C
آدرس سایت:  cold-house.ir تلفن تماس: 09128354831

لیست برخی دیگر از  تولید کنندگان فریزر صندوقی:
•    صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
•    صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org
•    صنایع برودتی سیلور https://silver-co.ir
•    صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir
•    صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir
•    صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir
•    صنایع برودتی ونوس https://vennusboroodat.com
•    صنایع برودتی یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir
•    صنایع برودتی دی مارکت https://deymarket.ir/
•    صنایع یرودتی اورانوس برودت https://uranoosboroodat.com
•    صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir
•    صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها