به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۱۲۱۱۰

دستگیری دندانپزشک قلابی ۱۷ ساله در رشت

دستگیری دندانپزشک قلابی ۱۷ ساله در رشت
گروه جامعه: جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری دندانپزشک قلابی ۱۷ ساله توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در شهرستان رشت خبر داد.
سرهنگ حسین حسن‌پور  با تاکید بر اینکه امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و اظهار کرد: پلیس با هر نوع اقدامی که امنیت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با توجه به تحقیقاتی صورت گرفته متوجه شدند فردی با جعل عنوان پزشک و راه‌اندازی غیرقانونی مطب دندانپزشکی در یکی از محله‌های شهرستان رشت در حال ارائه خدمات درمانی به مردم است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در خلال رسیدگی به این پرونده، مطب فرد مورد نظر که با طبابت غیرقانونی و بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، سلامت افراد جامعه را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد ، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازدید از این مکان مشاهده شد، مطب دندانپزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت است و متصدی آن نیز با پوشش فرم پزشکی نسبت به ارائه خدمات درمانی به مردم بدون هیچگونه مدرک معتبر و مجوز قانونی اقدام می‌کند.
سرهنگ حسن‌پور از پلمب مطب این فرد با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهم ۱۷ ساله این پرونده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
وی در پایان با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها